Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ

Strony serwisu sport.elka.pl są archiwalne. Najnowsze wiadomości sportowe znajdziesz na elka.pl

Piłka Nożna

 

Trudna misja nowego prezesa

Kłopocki: Przede wszystkim oszczędności

13.06.2014 Trzeba ocenić realne możliwości, ułożyć się z wierzycielami i szukać oszczędności – to pierwsze działania, która w ramach wprowadzania programu naprawczego, zamierza podjąć nowy prezes Polonii Leszno. Przed Krzysztofem Kłopockim bardzo trudne zadanie, bowiem przejął klub ze 130 tysiącami złotych długu.

Karkołomne, a nawet niewykonalne, tak o zadaniu, którego podjął się nowy sternik mówią ci, którzy funkcjonowaniu najstarszego klubu w mieście przyglądają się od dawana. Krzysztof Kłopocki zapewnia jednak, że nie jest desperatem. Sytuację klubu poznał bardzo dokładnie już kilka miesięcy temu, a decydując się na objęcie sterów, miał pełną wiedzę o zadłużeniu i nie zmniejszyło to jego zapału do pracy. Nowy prezes jest optymistą, prowadzenie Polonii traktuje jako wyzwanie. – Jest okazja, żeby coś zrobić dla Leszna, dla miejscowego sportu – przyznaje.

Kłopocki ma świadomość, że klub potrzebuje programu naprawczego. Proces ratowania Polonii ma być oparty na trzech filarach: sportowym, marketingowym i finansowym. Ten ostatni wydaje się obecnie najważniejszy, tym bardziej, że klubowa kasa świeci pustkami, a zobowiązania zostały oszacowane na około 130 tysięcy złotych. Zdaniem Krzysztofa Kłopockiego Polonia musi się ułożyć z wierzycielami, wynegocjować rozłożenie spłaty należności na korzystne raty. Prezes ma nadzieję na współpracę z miastem, choć zdaje sobie sprawę, że wsparcie przekazywane przez samorząd i tak jest znaczne. – Dokumenty pokazują to dobitnie i nie można tego kwestionować. Będziemy jednak rozmawiać z panem prezydentem – mówi sternik Polonii.

Krzysztof Kłopocki podkreśla, że jednym z najpilniejszych działań będzie szukanie oszczędności. Prezes zamierza dokładnie przyjrzeć się kosztom funkcjonowania klubu. – Należy sprawdzić na co wydawane są pieniądze. Być może trzeba będzie zweryfikować i określić na nowo nasze możliwości. Ważne, żebyśmy działali na tyle, na ile nas stać – zaznacza. Nie jest to jednak zapowiedź redukcji wydatków na poszczególne sekcje. – Największe koszty generują drużyny piłkarskie. W tym sezonie juniorzy grali w Centralnej Lidze Juniorów, co wiązało się z dużymi wydatkami na podróże po całej Polsce, ale na pewno rezygnacja z udziału w takich rozgrywkach byłaby nierozsądna. Chcemy utrzymać drużyny na takim poziomie, na jakim grają obecnie. Priorytetem ma być praca z młodzieżą – mówi Kłopocki.

Zatem gdzie szukać oszczędności? Prezes wierzy, że mimo wszystko uda się znaleźć sposób na redukcję wydatków klubowych. Jest też pomysł, aby w ramach Polonii utworzyć organizację pożytku publicznego, co umożliwiłoby klubowi pozyskiwanie środków z tzw. 1% podatku.

Prezes chce również mocno postawić na marketing. W działaniach promocyjnych miałaby mu pomóc zaufana osoba. - Myślę o wprowadzeniu do klubu współpracownika. Na razie nie zdradzę jego nazwiska, ale jest to człowiek z doświadczeniem w pracy marketingowej, sprawdził się także w roli rzecznika prasowego. Miały odpowiadać właśnie za kwestie marketingowe i poszukiwanie potencjalnych współpracowników, którzy chcieliby pomóc klubowi – kończy Krzysztof Kłopocki.

Jarek Adamek / Marcin Hałusek
 

W tym temacie:

Zobacz także:

Komentarze

 
1. Dodane przez Za z w dniu 2014-06-14 13:26
Brawo za odwagę dla pana Klopockiego .Trudne zadanie .plan dobry jednak,największe problemy to skostniała struktura klubu, z ktorej nie zdawał sobie sprawy poprzedni prezes Pauli ,życzymy jednak powódzenia i konsekwencji w działaniu.Mamy nadzieje ,iż za 5-10 lat ciężkiej i mozolnej pracy będziemy cieszyć sie z sukcesów sportowych ,organizacyjnych i finansowych tego klubu.
 


Najbliższe wydarzenia

Wideo

21.04.2024
Sport/Biegi
12.04.2024 Udany debiut trenera Byków. Lwy z problemami (dwugłos LESCZE 47:43)
Żużel/2024
12.04.2024 Dziś pierwszy ligowy mecz na Smoku
Żużel/2024
04.04.2024 Sławomir Kryjom przed Memoriałem Alfreda Smoczyka
Żużel/2024

Tabele wyników

Terminarze spotkań

Kontakt z redakcją | Polityka prywatności | Regulamin korzystania z serwisu
loga01.png loga02.png loga02.png loga04.png loga05.png loga06.png