Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ

Strony serwisu sport.elka.pl są archiwalne. Najnowsze wiadomości sportowe znajdziesz na elka.pl
acquisition

Lotnicze: Szybowce

 

Kusili szybowcami i Sznukiem

30.08.2011
Leszczyńska Akademia Szybowcowa – to najnowszy pomysł Urzędu Miasta Leszna na pozyskiwanie nowych inwestorów. Przedsiębiorcy, którzy wzięli udział w pierwszej edycji akademii mogli z powietrza obejrzeć tereny inwestycyjne oraz spotkać się ze słynnym Tadeuszem Sznukiem.

Pozyskanie inwestora, który wybuduje firmę, da miejsca pracy i zapewni wpływy podatkowe to marzenie każdego samorządowca w Polsce. Miasta i gminy prześcigają się w pomysłach mających zainteresować terenami pod przemysł. Leszno postanowiło robić to w bardzo oryginalny sposób, przy pomocy... szybowców. Chlubimy się zarówno świetnym lotniskiem, jak i znakomitymi pilotami – mówi Alicja Szczepińska, naczelnik Wydziału Promocji i Rozwoju Urzędu Miasta Leszna – postanowiliśmy więc to wykorzystać i pokazać nasze tereny inwestycyjne z powietrza. Na pierwszą edycję imprezy zaproszono dziesięciu przedsiębiorców różnych branż: spożywczej, maszynowej i telekomunikacyjnej.

Tereny, zwłaszcza Strefę Inwestycyjną IDEA oglądali z kabiny szybowca – mówi Szczepińska. Goście spotkali się z naszymi utytułowanymi szybownikami: Adelą Dankowską i Januszem Centką. Urząd Miasta zaprosił też właściciela jednego z najpiękniejszych polskich głosów – Tadeusza Sznuka. Pan Tadeusz jest pasjonatem lotnictwa, ma licencję pilota – tłumaczy ten pomysł Szczepińska – podczas spotkania przeprowadził mały quiz dla przedsiębiorców, żeby sprawdzić, czego się dowiedzieli. Ponieważ było ich dokładnie dziesięciu, formuła przypominała prowadzony przez Sznuka teleturniej. Kosztów zorganizowania całego eventu pani Szczepińska nie chce zdradzać, jednak zapewnia, że nie były one wygórowane i są niewspółmierne do ewentualnych korzyści.

Czy podobnie jak w telewizyjnym konkursie znajdzie się jeden z tych dziesięciu, który zdecyduje się na zainwestowanie w Lesznie? Szczepińska zastrzega, że w przypadku tak poważnych przedsięwzięć decyzje nie zapadają natychmiast, ale ma nadzieję, że szybowanie nad strefą przyniesie skutek. Zapowiada też kolejne edycje Akademii zarówno dla przedsiębiorców, jak i na przykład dziennikarzy pism ekonomicznych. (jad)

 

Komentarze

 
1. Dodane przez leszczyniok w dniu 2011-08-30 14:49
Świetny pomysł. Gratuluję!
 
 
2. Dodane przez Mr. Odleżyna w dniu 2011-08-30 14:53
Być może 1 z 10 w Lesznie zainwestuje. Któż to wie?
 
 
3. Dodane przez PinkPanter w dniu 2011-08-30 15:36
Leszczyńska Szkoła Szybowcowa??? teraz jeszcze Szkoła żużlowa, Szkoła Balonowa i inwestorzy ustawią się sznurem w UM... wyraźnie widać brak pomysłu na promocję miasta i przyciągnięcie biznesu... Biznes szuka odpowiednio wykształconych ludzi, o określonym profilu, najlepiej blisko łatwego dostępu do kapitału ludzkiego (vide: uniwersytet, szkoła wyższa), dobrej lokalizacji, dostępu do transportu itd. i jakiejś abolicji podatkowej...Poza tym trzeba też wyznaczyć cel do jakiego miasto dąży, z czym ma być związane, jaki ma mieć image na zewnątrz, czy ma sie związać z jedną gałęzią gospodarki ( w chwili obecnej to Leszno to jeden wielki sweatshop, albo galerie albo euroobozy, plus wataha ludzi po pedagogice) czy ma być centrum kultury, techniki itd....więc chyba pora zejść na ziemię i "odrobić" pracę od podstaw...
 
 
4. Dodane przez Tomek72 w dniu 2011-08-30 16:29
Pomysł wygląda na niezły... Może warto zrobić takie "mini targi" dla inwestorów w trakcie dni Leszna?
 
 
5. Dodane przez Brawo! w dniu 2011-08-30 23:22
Wszystkie chwyty dozwolone- byle skutecznie i z pożytkiem dla wszystkich! :)
 
 
6. Dodane przez Piechu Pyra w dniu 2011-08-31 00:08
Ktoś wie ile ten cały cyrk kosztował miasto???
 
 
7. Dodane przez mikser w dniu 2011-08-31 11:54
Na lotnisku za miast szkolić tych co za to płacą to oni sobie wożą inwestorów
 
 
8. Dodane przez red w dniu 2011-08-31 15:15
Do #3PinkPanter - Twoja księżycowa filozofia to nawet psu na budę się nie zda. Cały system jest w POlsce taki jak twoje POmysły.
 


Najbliższe wydarzenia

Wideo

21.04.2024
Sport/Biegi
12.04.2024 Udany debiut trenera Byków. Lwy z problemami (dwugłos LESCZE 47:43)
Żużel/2024
12.04.2024 Dziś pierwszy ligowy mecz na Smoku
Żużel/2024
04.04.2024 Sławomir Kryjom przed Memoriałem Alfreda Smoczyka
Żużel/2024

Tabele wyników

Terminarze spotkań

Kontakt z redakcją | Polityka prywatności | Regulamin korzystania z serwisu
loga01.png loga02.png loga02.png loga04.png loga05.png loga06.png