Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ

Strony serwisu sport.elka.pl są archiwalne. Najnowsze wiadomości sportowe znajdziesz na elka.pl

Żużel: Wiadomości

 

Śpiewali, remontowali, morsowali...

Jak Fogo Unia walczyła o kibiców?


(Fot. Rafał Paszek)
06.04.2014 Tej zimy żużlowcy Fogo Unii Leszno zrobili naprawdę wiele, żeby wkupić się w łaski kibiców i przyciągnąć ich na stadion. Obok tradycyjnych spotkań z fanami zawodnicy wzięli udział w nietypowych akcjach jak śpiewanie kolędy, malowanie ścian w Domu Dziecka czy morsowanie. O naszych żużlowcach można było usłyszeć nawet w ogólnopolskiej telewizji. Czy te działania przełożą się na wzrost frekwencji na stadionie?

Dwa ostatnie sezony nie były udane dla leszczyńskiej Unii. Zarówno wynik sportowy jak i frekwencja na trybunach rozczarowywały. Nowa ekipa zarządzająca klubem postawiła przed sobą niezwykle ambitne zadania. Byki mają odzyskać tytuł mistrzów Polski, a na mecze w Lesznie ma przychodzić średnio co najmniej 10 tysięcy widzów. Plan jest romantyczny, ale jego realizacja to już dobrze przemyślana praca u podstaw.


W minionych latach leszczyńscy żużlowcy nie zaniedbywali spotkań ze swoimi kibicami. Wizyty w salach wiejskich, szkołach, kinach czy domach kultury pozwalałby setkom fanów stanąć twarzą w twarz ze swoimi idolami. Takie imprezy to dobra okazja, żeby zacieśniać więzi pomiędzy kibicami i zawodnikami. Trudno jednak zainteresować w ten sposób osoby, którym żużel jest obojętny. Tej zimy Byki zrobiły bardzo wiele, żeby przyciągnąć uwagę ogółu.


Pierwszą niestandardową akcją było nagranie żużlowej wersji kolędy „Przybieżeli do Betlejem”. Dla zawodników i przedstawicieli klubu było to spore wyzwanie. – Śpiewając stresowałem się bardziej niż jeżdżąc przed 15 tysięcznym tłumem widzów – mówił Nicki Pedersen. Żużlowcy sprostali jednak zadaniu, czym zadziwili nie tylko swoich kibiców. Teledysk promujący kolędę jako ciekawostkę prezentowały najpopularniejsze stacje telewizyjne jak TVN czy TVP1.


Mniej spektakularna, choć równie warta przypomnienia, jest akcja przeprowadzona we wschowskim Domu Dziecka. Żużlowcy pojawili się tam nie jako gwiazdy pozujące do zdjęć i rozdające autografy, tylko jako... ekipa remontowa. W ciągu kilku godzin odmalowali pokoje dzieci. – Każdy z nas to już kiedyś w życiu robił więc daliśmy sobie jakoś radę – mówił Roman Jankowski, trener Byków. – Na pewno nie będzie trzeba wzywać fachowców, żeby cokolwiek po nas poprawiali – dodawał z uśmiechem.


Na uwagę z pewnością zasłużył też udział zawodników w morsowaniu, które odbyło się w Osiecznej w ramach Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Kąpiel w lodowatej toni była nowością dla zawodników i kolejnym przedsięwzięciem, które przyciągnęło uwagę kibiców żużlowych z całej Polski.


Czy wizerunkowa ofensywa spowoduje radykalny wzrost liczby widzów na stadionie? Częściową odpowiedź na to pytanie dają wyniki sprzedaży karnetów, które są zdecydowanie lepsze od ubiegłorocznych. Trudno będzie jednak z roku na rok poprawić średnią frekwencję o kilka tysięcy widzów. Żadna akcja marketingowa nie zmieni przecież realiów ekonomicznych i zasobności kibiców. Warte odnotowania jest jednak to, że zamiast narzekać na kibiców klub podjął konkretne działania zmierzające do przyciągnięcia ich na stadion.

 

Komentarze

 
1. Dodane przez fan Unii w dniu 2014-04-06 11:21
a jak prezes Rusiecki pomógł naszemu Ballemu...?czyżby słowa na wiatr rzucone?a kiedy prezentacja dla kibiców?
 
 
2. Dodane przez Fan w dniu 2014-04-06 12:01
tyle ze to była walka o kibica z przedszkola i szkoły podstawowej a dla prawdziwego fana to była klapa i ta wczorajsza organizacja to totalna pomylka zero zawodostwa pelna amatorka tempo zawodow zenada jeszcze jedno nowe gadżety do kibicow fajne tyle ze ceny jak z kosmosu ja myslalem ze każdemu zależy jak najwięcej sprzedać a nie jak najmniej panie perezesie najwyszy czas brac się do roboty LECH Poznan tylko czeka żeby zdobyc kibicow ze strzeleckiej
 
 
3. Dodane przez do fan Unii w dniu 2014-04-06 12:38
a co może wiecej zrobic? nie pojedzie za niego...
 
 
4. Dodane przez DUDU w dniu 2014-04-06 13:12
jak zwykle wam kibicom sie nigdy nic nie podobalo ciagle zle
 
 
5. Dodane przez BYK w dniu 2014-04-06 15:27
malkontenci hahahah ja pier..le co za naród WSTYD
 
 
6. Dodane przez fan Unii w dniu 2014-04-06 17:04
w loesznie niedługo tylko KOLEJORZ...a na smoczyku max.5tys...niestety jąder ludzi nie przyciągnie ...a niema Balloego-niema kibica...
 
 
7. Dodane przez realista w dniu 2014-04-06 19:07
Jak czytam...nie ma Balińskiego,nie ma kibiców - to mnie ze śmiechu rozwala. Jak go tak kochasz jeden z drugim, to umów się z nim na piwo! Najwyraźniej jego czas minął. To nie szkoła podstawowa, żeby na siłę kogoś uszczęśliwiać. Dać dziecku ocenę pozytywną, bo jest grzeczne, a że nie umie tabliczki mnożenia to nie ważne! I tak podchodzicie do Balińskiego. To jest drużyna, a nie instytucja wzajemnej adoracji! Nie płaci się za sentymenty, ale za wyniki! Kibice idą na mecz a nie na wybory mastera!
 
 
8. Dodane przez BYK w dniu 2014-04-06 21:33
do realista: cóż więcej powiedziec.....pozos taje mi pogratulowac zdrowego rozsądku:)
 


Najbliższe wydarzenia

Wideo

21.04.2024
Sport/Biegi
12.04.2024 Udany debiut trenera Byków. Lwy z problemami (dwugłos LESCZE 47:43)
Żużel/2024
12.04.2024 Dziś pierwszy ligowy mecz na Smoku
Żużel/2024
04.04.2024 Sławomir Kryjom przed Memoriałem Alfreda Smoczyka
Żużel/2024

Tabele wyników

Terminarze spotkań

Kontakt z redakcją | Polityka prywatności | Regulamin korzystania z serwisu
loga01.png loga02.png loga02.png loga04.png loga05.png loga06.png