Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ

Strony serwisu sport.elka.pl są archiwalne. Najnowsze wiadomości sportowe znajdziesz na elka.pl

Żużel: Wiadomości

 

Pawliccy kupują u wielu tunerów

Pół sezonu na silniku Leigh Adamsa


(Fot. Rafał Paszek)
29.11.2013 W teamie Pawlickich trwają przygotowania sprzętowe do przyszłego sezonu. Część silników zostanie sprzedana, inne po remoncie będą nadal używane. Piotr Pawlicki przyznaje, że w poszukiwaniu optymalnych rozwiązań korzysta z pomocy wielu tunerów. Czasami jednak okazuje się, że świetne wyniki można osiągać na sprzęcie, który – przynajmniej teoretycznie – najlepsze lata powinien mieć już za sobą.



Rozpocząłeś już przygotowania do kolejnego sezonu. Wiesz już jak będzie przedstawiała się twoja baza sprzętowa w następnych rozgrywkach?

Piotr Pawlicki: Poważne treningi już się rozpoczęły. Przygotowania sprzętowe również. Wszystko już jest praktycznie zamówione. Chłopaki z teamu porozbierali motocykle z minionego sezonu. Część z nich zostanie sprzedana. Można będzie kupić ode mnie nawet takie silniki, na których osiągałem największe sukcesy.

Nie zostawisz dla siebie silników, które sprawdziły się w boju?

Oczywiście część pozostanie moją własnością i może się jeszcze przydać. Kupiłem też nowe silniki i będę je testował. Ten sport wymaga sprawdzania różnych rozwiązań i możliwości. Obaj z bratem mamy wiele jednostek napędowych, ale też sporo testujemy. Czasami przynosi to nam złe skutki. Najlepiej jest spasować 3-4 silniki i na nich przejeździć sezon.

Kto przygotowywał silniki, na których ścigałeś się w minionym sezonie? Czy planujecie jakieś zmiany w tej kwestii na 2014 rok?

Do połowy sezonu, do meczu z Toruniem jeździłem na silniku, który był kupiony w 2008 roku od Leigh Adamsa. Ta jednostka długo leżała u mnie na półce, wziąłem ją na jeden z treningów i okazało się, że pasuje. W Szwecji zrobiłem na tym silniku swój najlepszy wynik, to było 16 punktów w meczu ligowym. Zdobyłem też na tym silniku Srebrny Kask. Niestety ta jednostka zatarła się w Toruniu. Resztę sezonu jeździłem na silnikach od Fleminga Gravesena. Ogólnie rzecz biorąc korzystamy jednak z jednostek od wielu tunerów. Pochodzą oni ze Szwecji, Anglii czy Danii. Aż trudno mi teraz powiedzieć konkretnie na jakich silnikach jeździłem w danych zawodach. Na imprezy odbywające się w Czechach lub Niemczech zawsze bierzemy silniki, które wymagają sprawdzenia. Ogólnie rzecz biorąc nie mogę narzekać na sprzęt. Mam go dużo, a tata wykonuje przy nim świetną robotę.

W minionym sezonie mistrzem świata został Tai Woffinden, który ścigał się na silnikach od Petera Johnsa. Rozważacie współpracę z tym tunerem?

Mamy dwa silniki od Petera Johnsa, które dobrze się sprawują. Mamy też sprzęt od innych. To jest ciągłe testowanie w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań.

Zdarza się, że silniki od renomowanych tunerów okazują się przeciętne lub kiepskie?

Każdy zawodnik ma inny styl jazdy i potrzebuje czegoś innego, żeby być szybki. Ja używam dość specyficznych przełożeń do moich silników. One muszą być trochę inaczej zrobione niż w przypadku innych żużlowców. Ten sport jest bardzo skomplikowany. Czasami sam nie mogę zrozumieć dlaczego niektóre rzeczy układają się tak a nie inaczej.

Rozmawiał Jan Gacek

 

Komentarze

 
1. Dodane przez BYczek NZUL w dniu 2013-11-29 15:32
Piter i Przemo pokazcie obludnikom jak sie jezdzi do boju Byki
 
 
2. Dodane przez opeciak w dniu 2013-11-29 15:32
Piotrek,życzymy Ci samych trójek.
 
 
3. Dodane przez Koks w dniu 2013-11-29 19:09
Widzę,że chłopaki "ubarwienie" motoru mają takie same jak Leigh Adams. Więc pokażcie, że jesteście tego warci. Leigh, Leigh, Leigh Adams.
 
 
4. Dodane przez P.B w dniu 2013-11-29 19:42
Leigh, Leigh, Leigh Adams
 
 
5. Dodane przez Marcin w dniu 2013-11-30 10:33
Życze wam chłopaki dobrego sezonu i bez kontuzji , Powodzenia ! :)
 
 
6. Dodane przez juli w dniu 2013-11-30 21:03
powodzenia dla całej drużyny, w nowym sezonie!:)♥♥♥♥♥♥♥
 
 
7. Dodane przez arek w dniu 2013-12-01 12:49
POWODZENIA DLA CAŁEJ DRUŻYNY PITER TRZYMAJ GAZ ŚWIETNIE ŻE MAMY TAKI TEAM I TAKIEGO LIDERA SZKODA ŻE TO NIE RUSEK ALE TEŻ BARDZO SKUTECZNY PO MEDALE BYKI!!!!!!!!
 


Najbliższe wydarzenia

Wideo

11.11.2024
Sport/Biegi
11.11.2024 Start XII Rydzyńskiego Biegu Niepodległości
Sport/Biegi
10.11.2024 Balonowy lot z okazji Święta Niepodległości
Extreme/Lotnicze
09.11.2024 Start Nocnego Biegu Niepodległości w Pępowie
Sport/Biegi

Tabele wyników

Terminarze spotkań

Kontakt z redakcją | Polityka prywatności | Regulamin korzystania z serwisu
loga01.png loga02.png loga02.png loga04.png loga05.png loga06.png