Szanowny czytelniku,
25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO).
Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych
przechowywanych w plikach cookies.
Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.
Odsyłamy także do
Polityki Prywatności.
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na
przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron
internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach
marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o.,
Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz
Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
- Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a,
64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy
w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod
numerem KRS: 0000235295
- Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a,
64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w
Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod
numerem KRS: 0000245793
- Zaufani Partnerzy - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych,
w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania
danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
- prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
- prawo żądania sprostowania danych,
- prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
- prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
- prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
- prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
- forma pisemna
Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" -
tutaj
Komentarze
Pozdrawiam
2. Czy w tym sezonie będą w końcu elektroniczne bramki na wejściach na stadion??
3. Czy firma FERMY WOŻNIAk zostaje z klubem po ubiegłorocznych finałach czy nie?
pierwszy dobry krok to pozegnanie Pawła Jadera
czekamy teraz na kolejny i pożegnanie naszego marketingowca (był w swoim zyciu chociaz na jednej lekcji marketingu?)
- jego wymysł ze zniżka dla karnetowców to nawet nie można nazwac kpina tylko katastrofa bo jak inaczej nazwac zniżke dla karentowców 5% kiedy podczas pierwszych godzin osoba która kupuje pierwszy raz karnet dostaje rabat 15%?
juz nawet o ta zniżke nie chodzi tylko o traktowanie karnetowców!
nadal w klubie nikt o tych osobach nie myśli i nie jest robione nic co by przyciagneło potencjalnych nowych karnetowców!
jesli jest HAPPY HOUR dla WSZYSTKICH 15% to dlaczego starzy karnetowcy nie mieli 20%?
karnet to powinno byc cos ekstra! cos pożadanego wsród kibiców!
a nie same kłopoty z tego powodu:
- w tamtym roku nie było punktów partnerskich
- na karty czekalismy kilka miesiecy
-.... itd
w tym roku miało sie to zmienic a jesli ktos kupił przez internet to karty nie otrzymał bo ktoś jest zaskoczony że ludzie kupuja i trzeba czekac az dowioza! mega porazka!
karty otrzymuja tyko ci ktorzy kupuja karnet w sklepiku klubowym
a i jeszcze zapraszam prezesa na piwko przed meczem w alejce a pozniej wspolne zwiedzanie dojscia do sektora A przez krzaczaste sciezki w zoo wydeptane przez kibicow (chociaz ktos by mógł tam przyciac gałęzie)
1) W tym roku na kartach kibica nie ma oznaczenia miejsca (miejsce na sektorze numerowanym). W jaki sposób będę mógł udowodnić komuś, że zajmuję właściwe miejsce? W poprzednim roku częste były przypadki, że przychodził kibic z biletem na miejsce, które wcześniej było zarezerwowane dla posiadacza karnetu. Sam byłem świadkiem takiej sytuacji przynajmniej 3 razy.
2) W alejce przy stadionie przed meczami organizowane są często imprezy. Bardzo sobie to oczywiście chwalimy. Mając jednak karnet (bilet) na miejsca przy wieży, aby tam się dostać trzeba przejść dookoła przez park. Czy można by pomyśleć o jakimś bardziej dogodnym przejściu?
P.s. Gratuluje wielu ciekawych akcji promocyjnych (filmiki, spotkania, niespodzianki...). Tak trzymać. Kibiców przybędzie.
5 400 zł
Ford Mondeo, Leszno
4 500 zł
Fiat Punto, Wschowa
55 965 zł
Fiat Ducato, Leszno
ma m pytanie kiedy unia ;Leszno odwiedzi gminę Krzemieniewo (Krzemieniewo, Belęcin ,Garzyn ) jedno z tych miejsc
z góry dziękuje widzimy się ma smoku ....
549 000 zł
sprzedaż, Leszno
767 620 zł
sprzedaż, Poznań
669 541 zł
sprzedaż, Poznań