Szanowny czytelniku,
25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO).
Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych
przechowywanych w plikach cookies.
Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.
Odsyłamy także do
Polityki Prywatności.
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na
przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron
internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach
marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o.,
Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz
Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
- Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a,
64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy
w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod
numerem KRS: 0000235295
- Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a,
64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w
Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod
numerem KRS: 0000245793
- Zaufani Partnerzy - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych,
w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania
danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
- prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
- prawo żądania sprostowania danych,
- prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
- prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
- prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
- prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
- forma pisemna
Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" -
tutaj
Komentarze
Czy budżet który został zaplanowany na rok 2016 bedzie wystarczajacy by utrzymać takich liderów jak Nicki, Emil, Peter czy Piotr? Jeśli dodamy do tego wsparcie dla młodzieży, podwyżkę Grześka i na pewno przyzwoity kontrakt Tobiasza rodzą się obawy. W każdym osrodku z tego co się mówi poczyniono oszczędności względem minionego sezonu.
Krótko i na temat, posiadamy droższy skład czy mimo wzmocnienia drużyny udało się poczynić oszczędności względem minionego sezonu?
624 630 zł
sprzedaż, Leszno
349 000 zł
sprzedaż, Leszno
767 620 zł
sprzedaż, Poznań
Pozdrawiam
Może klub mógłby pomyśleć nad lansowaniem talentów muzycznych z Leszna i okolic zamiast puszczania przez głośniki tej samej sieczki ?
Dlaczego klub ich dofinansowuje bez stawiania podstawowych warunków zachowania kultury osobistej?
1. Czy Tobiasz Musielak wiedział podczas podpsywania kontraktu, że za godzinę podpisze Piotr Pawlicki i z obiecanego miejsca w składzie będzie rezerwowym?
2. Po co doprowadza Pan do mieszania polityki z żużlem - zawsze kończyło się to źle - przykład m.in. Bydgoszczy, Piła..
3. Czy miasto będzie udziałowcem, że Pan Prezydent Borowiak tak bardzo ingeruje w sprawy klubowe?
4. Po co nam manager Skórnicki, jak skład dyktuje Pan Prezydent?
5. Czy wśród udziałowców panuje zgoda po zakonteaktowaniu Piotra Pawlickiego?
6. Dlaczego Dział marketingu w klubie pracuje bardzo słabo (zero wykorzystania złotegu medalu w mediach, czy w akcjach marketingowych (...)?)
7. Czy dział marketingu myśli o kibicach czy tylko skupia się na sponsorach i prowizjach?
8. Jaką frekwencje ujęto w prognozach budżetu na sezon 2016?
Czy w sezonie 2016 jest możliwa współpraca między Unią a Kolejarzem Rawicz ? Mam na myśli starty juniorów i ew, polskiego seniora w barwach Kolejarza którzy nie załapią się do składu na mecz ekstraligi ??
1 zł
Audi A5, Leszno
15 600 zł
Renault Scenic, Rydzyna
2 137 zł
Audi A4, Leszno