Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ

Strony serwisu sport.elka.pl są archiwalne. Najnowsze wiadomości sportowe znajdziesz na elka.pl
acquisition

Żużel: Wiadomości

 

Leszno bez Grand Prix ?

22.04.2010
Być może w przyszłym roku Grand Prix w Lesznie nie odbędzie się. Władze Unii Leszno rozważają możliwość odsprzedania praw do organizacji tej imprezy do innego miasta.

Przypomnijmy, że zgodnie z nową umową leszczyński klub ma prawo do zorganizowania Grand Prix w roku 2010,2011 i 2012. Jenak tak do końca nie jest powiedziane, czy w przyszłym roku najlepszych żużlowców świata zobaczymy na stadionie Smoczyka.

Paradoksalnie przeszkodzić może w tym nadmiar imprez żużlowych, światowego formatu organizowanych w Lesznie. Odnoszę wrażenie, że nasi kibice są już nimi przesyceni. Z tego właśnie powodu rozważamy, możliwość sprzedania praw do turnieju komuś innemu mówi dyrektor zarządzający Unii Leszno Ireneusz Igielski. Zastrzega jednak, że na taką a nie inną decyzję wpływ będzie miała frekwencja na sobotnim turnieju. Jeżeli będzie taka średnia, to zrobimy sobie roczną przerwę dodaje.
 
Nie ma co ukrywać, wpływy z Grand Prix są dla leszczyńskiego klubu sporym zastrzykiem finansowym w utrzymaniu na wysokim poziomie pierwszej drużyny. Ireneusz Igielski zdradza, że takie kuluarowe rozmowy z potencjalnymi nabywcami praw do Grand Prix są już prowadzone. Są miasta, które są gotowe zapłacić dużo za ten turniej zapewnia.

Ostateczna decyzja o ewentualnej sprzedaży przyszłorocznego Grand Prix, zapadnie zapewne po podsumowaniu sobotniej imprezy. z        

 

Komentarze

 
1. Dodane przez !!!!! w dniu 2010-04-22 13:40
Poroniony pomysł!!!
 
 
2. Dodane przez artur w dniu 2010-04-22 13:42
szkoda,taka fajna impreza :?
 
 
3. Dodane przez kibic w dniu 2010-04-22 13:43
Kibice nie są przesyceni nadmiarem tego typu imprez tylko brakuje kasy. Bilety są stanowczo za drogie!!!
 
 
4. Dodane przez bono w dniu 2010-04-22 13:44
Pytam się władz klubu dlaczego nie ma numerowanych miejsc na sektorach na przeciw start/meta? Chętnie przyjechałbym na GP gdybym nie musiał siedzieć na stadionie 3h przed turniejem aby mieć dobre miejsce. Dwa lata temu byłem i na 1,5h przed zająłem świetne miejsce w 3 rzędzie... stojącym na koronie. Tak więc gdyby nie sprzedawano większej ilości biletów niż miejsc w sektorach w przeszłości to więcej byłoby chętnych teraz. Jakoś na DMŚ można było ponumerować te miejsca...
 
 
5. Dodane przez umiarkowany kibic żużla w dniu 2010-04-22 13:45
Panie Igielski przesadziłąeś w tym momencie!!!, tego typu szantaż nie wyjdzie Ci na dobre. Tą informacją nie nakręciesz koniunktury, wręcz przeciwnie!!! Żal, że do takich argumentów się posuwacie, naprawdę tak cienko schodzą bileciki, wnioski same się nasuwają. Ubiegły rok niczego was nie nauczył!!
 
 
6. Dodane przez kibic w dniu 2010-04-22 13:52
Biznes to biznes - dobry sposób żeby przyciągnąć dodatkowych kibiców na stadion. A może można było pomyśleć wcześniej i obniżyć trochę ceny biletów wtedy byłby komplet.
 
 
7. Dodane przez Antraxx w dniu 2010-04-22 14:00
Z całym szacunkiem Panie Ireneuszu, ale problem tkwi w ogóle w czym innym. Mianowicie ceny biletów chociażby na mecze ligowe są zdecydowanie za duże, co dopiero mówić o cenach na SGP. Zapewniam Pana iż gdyby ceny biletów na ligę i na SGP były choćby o połowę tańsze, to nie tylko Ci najzagorzalsi kibice czarnego sportu odwiedzali by Stadion "Smoka", ale również i całe rodziny przychodziły by na mecze, nie tylko te ligowe....I to jest opinia nie tylko moja, lecz wielu moich znajomych a i na pewno większość kibiców zgodzi się ze mną....
 
 
8. Dodane przez marian w dniu 2010-04-22 14:00
najlepiej sprzedać Grand Prix do innego miasta. Zapewne powodem jest brak kasy w klubie i wypłacalność klubu. zważywszy że ceny biletów są wysokie, zarówno ligowe jak i na ten turnirj. Jasne premie zarząd musi sobie wypłacić, kibolua ty płać i płacz. wszystkim obniżają stawki to dlaczego sobie nie obniżą. Jak by ceny ligowych biletów były by tańsze chętnie bym przyszedł z synami i żoną , a tak (...).
 
 
9. Dodane przez Antraxx w dniu 2010-04-22 14:01
Z całym szacunkiem Panie Ireneuszu, ale problem tkwi w ogóle w czym innym. Mianowicie ceny biletów chociażby na mecze ligowe są zdecydowanie za duże, co dopiero mówić o cenach na SGP. Zapewniam Pana iż gdyby ceny biletów na ligę i na SGP były choćby o połowę tańsze, to nie tylko Ci najzagorzalsi kibice czarnego sportu odwiedzali by Stadion "Smoka", ale również i całe rodziny przychodziły by na mecze, nie tylko te ligowe....I to jest opinia nie tylko moja, lecz wielu moich znajomych a i na pewno większość kibiców zgodzi się ze mną....
 
 
10. Dodane przez zofia w dniu 2010-04-22 14:05
tak walczyli i kłócili się z innymi miastami a teraz sprzdają. czyżby miał przyjść kryzys dla naszej Unii. jestem przekonana że to jakieś niejasne sytuacje. coś mi sie wydaje, że w przyszłym roku zarząd się zmieni, bo sponsorzy sie wycofają np Pan C. który buduje kompleks handlowy i nie będzie się pchał w mało dochodowy interes. Sadze że Unia spadnie lub będzie w środku, to już działacze przesądzają
 
 
11. Dodane przez Jarek w dniu 2010-04-22 14:14
Dziwią się że sprzedaż biletów nie idzie. Co za fachowiec wymyślił takie ceny biletów. Leszczyński stadion to nie Bydgoszcz aby go zapełnić to trochę ludzi potrzeba. A po drugie to dzika karta należała się Damianowi Balińskiemu a nie Kołodziejowi on dla Unii jeszcze nic nie zrobił. Jak się robi turniej to trzeba przemyśleć kto przyciągnie kibiców. Prezesie idz po rozwagę i zacznij myśleć.
 
 
12. Dodane przez heheh marketing w dniu 2010-04-22 14:15
Zostało troche biletów i Pan Igielski po cichu kombinuje -puści wiadomość w eter a szary leszczyniak pomysli sobie ....pójde na gp bo moze wiecej razy nie bedzie...poprostu mało sprzedali --- !!!! PROPONUJE polepszyc warunki ogladania... !!! vip za 600zł ...kolejka po kiełbase i po siku !!!!
 
 
13. Dodane przez ligowiec w dniu 2010-04-22 14:18
no tak rok temu sie przejechali.teraz robia jako pierwsi,bo jest jeszcze glod na speedway w kwietniu i ok 14000 tys przyjdzie.rok przerwy moze cos da.prawda jest taka ze gesia skorka wychodzi tylko na lidze!!!! wedlug mnie umowy z bsi to max 2 na sezony i nie blokowac miejsca innym.PZDR
 
 
14. Dodane przez LESZCZ w dniu 2010-04-22 14:18
DOBRY POMYSŁ !!!BRAWO Władze Unii Leszno,BARDZO MĄDRA DECYZJA !!
 
 
15. Dodane przez wartek w dniu 2010-04-22 14:21
BRAK KASY to jedyny powód chyba że spojrzeć z drugiej strony ZA DROGIE BILETY
 
 
16. Dodane przez WWW w dniu 2010-04-22 14:21
Leszno bez Grand Prix ? TO JEST SRZAL W DZIESIATKĘ !!!
 
 
17. Dodane przez warcisław w dniu 2010-04-22 14:22
może bilety zbyt tanie :>
 
 
18. Dodane przez Marek w dniu 2010-04-22 14:22
Proponuje sprzedać GP do Zakopanego. Górlae to już będą wiedzieć jak na tym zarobić dutki... :)
 
 
19. Dodane przez szekin w dniu 2010-04-22 14:28
Ludzie są wygodni. Panie Igielski bilety nie sa za drogie tylko brak numeracji na stronie gdzie jest tunel. Nie kazdy chce byc ponad 2 godz przed impreza i walczyc o miejsce. Pozdrawiam.
 
 
20. Dodane przez KIBIC w dniu 2010-04-22 14:34
zniszki dla emerytów i ręcistów tez pozabieraliśćie,chyt rośćpowinna was zgubić.My nie mamy takiej kasy jak Wy.Biedny ręcista was pozdrawia.na mecze nie chodze juz od czasu zniesienia ulg
 
 
21. Dodane przez Kris w dniu 2010-04-22 14:35
Proponuje zatrudnić profesjonalnych ludzi w klubie, którzy będą potrafili znaleźć dużego sponsora na GP w Lesznie. Zamiast sprzedwać źródlaną byczą wodę może warto jechać do Warszawy czy Poznnaia i poszukać dużych sponsorów.
 
 
22. Dodane przez prawda w dniu 2010-04-22 14:37
sprzedac i zarobic liczy sie tylko liga!!!!!
 
 
23. Dodane przez fff w dniu 2010-04-22 14:54
popieram bono wszystkie miejsca powinny byc numerowane.... przez to pchanie przy bramach 3h wczesniej duzo ludzi rezygnuje i woli obejrzec w TV.
 
 
24. Dodane przez SYLWESTER w dniu 2010-04-22 15:10
120zl na GP 40zl na lige to tylko na jedna osobe! a rodzina? niech Pan Igielski popatrzy w statyski ile przecietnie w Lesznie ludzie zarabiaja! porowynywac do duzego miasta umiecie ale to Leszno!! i zarobki zwyklych szaarych ludzi a nie prezesa czy dyrektora
 
 
25. Dodane przez Kasia w dniu 2010-04-22 15:16
To jest impreza całego regionu i sądzę, że byłby to wielki błąd ze strony władz Leszna! PROSZĘ NIE ZABIERAJCIE NAM GP!!!
 
 
26. Dodane przez 27498 w dniu 2010-04-22 15:25
do komentarza 4 - klub nie zrobił tam miejsc numerowanych gdyż nie było pewne czy ukończa sektor miedzy 1łukiem a tunelem. byłby problem gdyby sprzedawano tam miejsca numerowane a sektoru nie zdążyli by ukończyć. do komentarza 7 - ceny na GP wcale nie są wysokie - tymbardziej że ceny poznaliśmy w grudniu. czyli 5 miesiecy temu. gdyby były o połowe nizsze took ludzi byłoby wiecej, ale suma sumarum kasy wyszło by mniej z tej imperezy. do komentarza 10 - leszno z nikim nie kłóciło sie o GP. to inne miasta chciały zorganizowacGP a leszno miało już sprawe dogadaną z BSI jednak obowiazywała ich tajemnica handlowa i nie mogli powiedzieć ze już są dogadani. nagle wszyscy chceli robić GP i sie okazało zę niby leszno rozmawia za plecami. guzik prawda, umowa była, ale nie można było podać jej publicznie. OGOLNIE : Zwróćcie uwage na to zę organizatorem GP jest klub UNIA LESZNO SSA. We Wrocławiu, Bydgoszczy i teraz Towuniu organioyatorem jest MIASTO. Wlesynie jest to klub-spółka, a to co innego. Dworakowski powiedział, że bez imprez Światowych nie bedzie w lesznie klubu na e-ligowym poziomie. Informacja Igielskiego moim zdaniem skierowana jest do miasta. bedzie kasa - bedzie GP i kasą miasta załata sie dziure budżetową z ew. braku sprzedanych biletów.
 
 
27. Dodane przez łukasz w dniu 2010-04-22 15:26
tak to prawda obniscie troche bilety to ludzie bedo przychodzic na stadjon ale jak w dacie ceny takie ze polskiego kibica przekraczają to tak jest dlaczego ine kluby chcą kupic prawa bo można zarobic natym ale wam zamało jak macie to jeszcze byscie chcieli miec jeszcze wiecej pan dworakoski to niech obnizy sobie pesje to wszystko bedzie ok
 
 
28. Dodane przez wacław w dniu 2010-04-22 15:37
to tylko podbijanie ceny!!!!! Unia chce w 2011 jeszcze bardziej wydoic miasto, by na tzw. promocje (he,he) dalo wiecej niz JEDEN MILION ktory ma dac w tym roku. Czy wy ludzie tego nie widzicie??????????
 
 
29. Dodane przez Duży w dniu 2010-04-22 15:48
Pierwsza sprawa-kosmiczne ceny biletów, druga- nienumerowane miejsca na prostej koło tunelu. Wniosek: nie każdego bawi pchanie się przy wejściu 3 godziny przed GP za 120 zł!! Odrobina rozsądku drogi zarządzie, to stadion będzie zapełniony, nie można być zbyt chytrym...
 
 
30. Dodane przez TED w dniu 2010-04-22 16:17
A w UPC za 25zł canał+ i pierwsze dwa miesące gratis.To proszę sobie policzyć.
 
 
31. Dodane przez mirek w dniu 2010-04-22 16:28
(...). Klub życzy sobie 10 krotnie większą kwotę od kwoty jaką proponowały kluby. Unia nie poniosła kosztów wyszkolenia zawodnika do czasu uzyskania licencji bo wyszkolił go ojciec na własnych motocyklach i na własnym mini torze. Rozgrywanie medialne tej sprawy świadczy o tym, że od samego początku Przemek miał nie startować w Unii. Podobno jedna z gwiazdeczek Unii nie życzyła sobie aby Przemek nie starował w Unii. Zarządowi nie zależy na lidze tylko na dużych imprezach aby zarobić. Panie Igielski niech pan nie straszy kibiców o sprzedaży imprez do innego miasta. gdzie są udziałowcy Spółki Duda, AgromiX, Polcoper, Almark, Super-Pol. Oni powinni dołożyć się finansowo do organizacji tej imprezy. Proszę kibiców nie uważać za głupców.
 
 
32. Dodane przez Ja wole Drużynówkę w dniu 2010-04-22 16:43
Ja chętnie bym oddał SGP na rzecz DMS (Drużynowych Mistrzostw Świata). W każdym biegu Polak, atmosfera jak na lidze!!
 
 
33. Dodane przez JAJACEK w dniu 2010-04-22 16:43
No to tak na początek! Potem Panowie własciciele SSA sprzedadzą Miejsce w Ekstralidze do innego miasta, np Panu Skrzydlewskiemu do Łodzi tak jak Drzymała sprzedał Dyskobolie Grocklin z Grodziska do Warszawy. No fajnie panowie biznesmeni! No A co na to Pan Prezydent i rada miasta która wykładała pieniądze na zakup praw opd płaszczykiem umowy o promocje miasta? Głowy macie handlowców typu "wynieśc z domu i sprzedać"
 
 
34. Dodane przez kibib w dniu 2010-04-22 17:07
idioci, najlepiej jeszcze drozsze bilety zróbcie
 
 
35. Dodane przez iii w dniu 2010-04-22 17:27
A ja mam canal+ z UPC i spoko. Fotelik i piwko w domu :grin
 
 
36. Dodane przez Jo w dniu 2010-04-22 17:30
I DOBRZE SPRZEDAWAĆ
 
 
37. Dodane przez Jo w dniu 2010-04-22 17:34
W sumie to ze swojej strony chciałbym dodać, że poszedł bym na GP pod jednym warunkiem: jakby DAMIAN BALIŃSKI "BALI" DOSTAŁ DZIKĄ KARTĘ ale włodarze Unii nawet go nie zaproponowali, tak się Damianowi odpłacając za lata startów z bykiem na plastronie. WSTYD
 
 
38. Dodane przez XXX w dniu 2010-04-22 17:52
LUDZIE! OGARNIJCIE! CHCECIE GP TO KUPUJCIE BILETY. GP TO NIE LIGA MŁODZIEŻOWA! TO MISTRZOSTWA ŚWIATA - MUSI KOSZTOWAĆ!
 
 
39. Dodane przez Krisu w dniu 2010-04-22 18:03
Zobaczcie ile kosztuję bilety na mecz np Lecha w Poznaniu. W Lesznie macie taniochę. Na Legię trzeba wydać 100 minimum. A to nie jest mecz klasy światowej! Byłem na Grand Prix 2 razy i nie żałuję tych pieniędzy...
 
 
40. Dodane przez ... w dniu 2010-04-22 18:16
Frekwencja będzie niska przez ceny biletów są b.wysokie...!!! A nie dlatego ,że ludzie są nasyceni!!!
 
 
41. Dodane przez leszczyniak w dniu 2010-04-22 18:27
Gdyby na Pan Prezydent M był naprawde frontem dla mieszkańców to mógłby spowodować aby imprezy wreszcie na stadionie odbyły sie w rodzinnych gronach , tzn wpłynąłby na ceny biletów. unia doji miasto na maksa, wciąż chcą kasę, a my mieszkańcy co mamy zadowolić się tymi koncertami beznadziejnymi przed stadionem. pod koniec maja ma być KOMBI w Lesznie i to przed stadionem. Dlaczego nie można zrobić na stadionie takiej imprezy, tylko przed stadionem się tłoczyć przecież mamy taki piękny obiekt i wygodnie można sobie usiąść i posłuchać, ale nie unia jest ważniejsza i może jeszce zdeptac tor lub trawe . Panie Prezydencie niech Pan coś z tym zrobi, bo poco nam piękny stadion skoro my go nie wykorzystujemy. żal w butach ściska.
 
 
42. Dodane przez bally w dniu 2010-04-22 18:41
damian sam mowil ze w tym sezonie nawet jesli bylaby ku temu mozliwosc nie przyjalby dzikiej karty wiec juz nie placzcie. wiekszosc wypowiedzi to same dzieci z tego co czytam. faktem jest ze zuzel najlepiej promuje leszno wiec miasto powinno wspomoc ta impreze najbardziej. zobaczcie ile kasy przejada wydzial promocji w urzedzie miasta a nawet porzadnego filmiku promocyjnego nie potrafia zrobic! ale tego oczywiscie nikt nie widzi. gdyby nie dworakowski to bysmy derby z rawiczem jezdzili. kto tego nie pojmuje to juz trudno. do kom 28 - idz do lekarza czlowieku! to pawlicki stwiedzil ze mu umowa nie pasuje a nie klub! pozdrawiam
 
 
43. Dodane przez ul w dniu 2010-04-22 18:47
Ludzie brak słów!!! Od 1989 roku w Lesznie nic nie było!!! Teraz narzekacie bo za dużo! Jak bilety za drogie? 2 lata temu też były w tej cenie, od sierpnia 2009 czyli przez 8 MIESIĘCY!!! nie było na Smoku praktycznie nic a wam wciąż źle! Jesteście żałośni!!!
 
 
44. Dodane przez Grand w dniu 2010-04-22 18:54
Zarząd tylko :kasa,kasa,frekwencj a a co w zamian?!!!Poprzedni sezon ligowy w plecy przykre porażki np.we Wrocławiu,kibice to pamiętają,gdy inni walczyli u nas na stadionie były już wakacje.Huczne zapowiedzi wzmocnienia składu skończone na "Kołodzieju"który kładzie pierwszy"wygrany"mec z w Gorzowie.Ma nas cieszyć mała przegrana,może czas w końcu wygrać ważny mecz bo pasmo porażek ciągnie się od ubiegłego roku.Teraz on "Koldi" jedzie w GP bo miał obiecane przy kontrakcie.Dla Unii nie zrobił jeszcze nic,miejmy nadzieję że zrobi.Chcecie więcej kibiców to muszą być wyniki okrutna prawda.Ceny biletów to już inna bajka...
 
 
45. Dodane przez miki w dniu 2010-04-22 19:02
ceny na ligę są średnie ani nie drogie anie nie tanie na GP jest drogo ale to impreza premium, niestety my leszczynianie mało zarabiamy i to jest pies pogrzebany
 
 
46. Dodane przez miki w dniu 2010-04-22 19:37
bardzo dobry pomysł!!! dla mnie lepiej ogląda się gp w cyfrze przy piwku niż na stadionie!
 
 
47. Dodane przez Kibic w dniu 2010-04-22 19:52
Leszno jest swiatowa stolica zuzla i niech tak zostanie i niech jak najwiecej odbywa sie takich imprez!!!!!!!!!!
 
 
48. Dodane przez aro UK w dniu 2010-04-22 19:55
Bilety wcale nie sa za drogie,wydaje mi sie 120zl to jest normalna cena!Wiadomo,kazdy by chcial tansze,ale uwazam ze najwiekszym bledem jest to ze Unia nie zdecydowala sie ponumerowac miejsc np na trybunie Leszno i znowu jak w poprzednich latach bedzie walka o miejsce.Swoja droga proponuje sprawdzic ile osob przemyca policja,pogotowie i straz!!!wjezdzajac na stadion!Na tych odobnikach Unia jest ze 2tys w plecy!!!
 
 
49. Dodane przez Tylko Bally w dniu 2010-04-22 20:08
Zawsze szanowałem ludzi pracujących w klubie od kiedy stery przejął prezes Dworakowski. Niestety, jak ktoś długo siedzi przy stołku zaczyna mu odbijać. Tak, jest właśnie w tym wypadku. Straszyć kibiców takim czymś to już chwyt poniżej pasa. Sami się ośmieszacie. Najgorsze jest straszenie, że jak nie przyjdziemy na GP za 120zł(nie będzie GP) to Unia upadnie. Czy wy tam w klubie nie widzicie, że 120zł to zdecydowanie za wysoka cena dla ludzi mieszkających w Lesznie i okolicach? Myślicie, że my tu zarabiamy tyle, co ludzie w metropoliach(większa ilość ludzi) typu Bydgoszcz, Toruń? Udajecie, że nie ma problemu, tak jak Pan Igielski w magazynie, odwracając kota ogonem? Najlepiej zwalić wszystko na przesyt, odsprzedać, zarobić, a kibice niech się wala, skoro nie chcą bulić sum, jakie my chcemy. Na rok weźmiemy zabawki to przyjdą i znowu zabulą. Trzeba było przed podpisaniem kontraktu z BSI zrobić szacunkowy kosztorys, czy Leszno stać na GP, a nie teraz szopkę (...). Chyba, że założenie było takie: naiwni w Lesznie się znajdą i będą bulić. Widać naiwnych jest coraz mniej i nie dają się robić w balona - pozdrawiam Damiana :) Dam wam darmową, dobrą rade. Nie odsprzedawajcie GP 2011. Obniżcie cenny do ok.80zł, wprowadźcie obniżki dla uczniów, studentów, rencistów, emerytów(nawet o te 10 zł) Przestańcie kazać płacić za bilet dzieciom w wieku 7-10 lat(one nawet nie wiedzą jeszcze co to GP). Po GP wyjdzie wam, czy większa liczba kibiców, za mniejszą cenę spowodowała mniejsze wpływy do kasy. Jeśli tak, odsprzedacie GP 2012, jeśli się zwiększą podziękujecie mi za dobrą rade.
 
 
50. Dodane przez LP do Krisu w dniu 2010-04-22 20:14
O czym Ty w ogóle mówisz? Porównujesz piłkarski klasyk polskiej ekstraklasy do jakiegoś turnieju w miernej amatorskiej dyscyplinie jaką jest niewątpliwie żużel??? Jakie to GP ma znaczenie na świecie? Kto na swiecie w ogóle wie, że coś takiego się odbywa? Kibic z jajami w sobotę jedzie do Krakowa na mecz Wisła-Lech i taki cyrk jak GP omija szerokim łukiem...
 
 
51. Dodane przez kibic w dniu 2010-04-22 20:31
Zarząd klubu chce wszystkie pieniądze z reklam i z biletów dla siebie a koszty organizacji GRAND PRIX ma pokryć miasto, czyli kibice i pozastali mieszkańcy. Pozostałe miasta Bydgoszcz i Toruń organizują turnieje ale wszystkie wpływy idą do kasy miasta. Gdzie 5 udziałowców spółki. Zbyt dożo pieniędzy jest przejadanych w klubie. Klub zatrudnia 10 osób i ma 3 dyrektorów. Poprzednio był jeden Dyrektor i to wystarczyło. Myślę że Radni nie dadzą sie nabrać i nie zgodzą się na 1 mil. zł. i pozostawią dofinansowanie na poziomie roku ubiegłego tj. 500 000,-zł.Myślę że Radni nie dadzą napełniać kieszni 5 udziałowcom.
 
 
52. Dodane przez xyz w dniu 2010-04-22 20:37
Za 120 to ja na działce mam miejsce vipowskie przed telewizorem, browar,kiełbaskę z grilla,i jeszcze zostanie na opłacenie cyfry.
 
 
53. Dodane przez 69826 w dniu 2010-04-22 20:45
GP to MISTRZOSTWA ŚWIATA!! Ostatnia impreza (nie licząc memoriału) była w Sierpniu 2009 roku(prawie 8 miesięcy temu)!! Ceny biletów znane są od grudnia, wiec każdy chodzący w ciągu roku na żużel na lige (pracujący, lub osoba młoda której rodzice pracują) naprawde każdy miał mozliwosć odłożenia 25zł miesiecznie. Nie piszcie bzdur ze jest drogo. Wielu z was, przyznaje - nawet ja - często wydaje pieniądze bezmyślnie. Kupuje coś czego nie potrzebuje. Wielu młodych, wydaje sporo kasy w weekendy na imprezach. Świeta, nie świeta McDonald otwarty, a do niego kolejka samochodów. Papierosy, alkohol. Naprawde się da. Dlaczego sporo ludzi już od zimy mysli o letnich wakacjach, urlopie i potrafią odłozyć troche grosz. Ludzie mlodzi chcąc sie zenić też odkładają kase rok, dwa lata. da się. tutaj mówimy o kwocie 120 zł. To jest 12 paczek papierosów = to są 24 piwa na imprezie.
 
 
54. Dodane przez Paweł w dniu 2010-04-22 21:34
Igła przestań szantażować w głupi i prymitywny sposób bo chciałem iśc na to SGP ale po takich akcjach to już cios poniżej pasa co straszycie że wam zabiorą jak ludzie nie przyjdą ? Żenada !!! To sprzedawaj ja bym zrobił bunt i nie poszedł i zapraszam do tego innych
 
 
55. Dodane przez xsa w dniu 2010-04-22 21:37
ha ha a ja kupiłem już bilety.....na GP ALE W TORUNIU!!!!SPÓJRZCIE NA CENY NA GP W TORUNIU??!!!A GP W LESZNIE NA CANAL+ OGLĄDNE.CENY SĄ JAK NA LESZNO DROGIE !!OK TO JEST BIZNES ALE...POMYŚLCIE SAMI!!!!ZRESZTĄ ZAWSZE BĘDZIEMY MARUDZIĆ..TAK JUZ NIESTETY JEST I BĘDZIE.A PROPOS NIEMA PONUMEROWANYCH MIEJSC!!!!!!TO JEST GŁUPOTA !A WIĘC WALCZCIE O MIEJSCA NA 2h PRZED GP !!!PRZYNAJMNIEJ
 
 
56. Dodane przez do Jarek (11) w dniu 2010-04-22 21:37
Panie Igielski dobrze wyjaśnia (11) , a ja zapytam co bedzie z p. Dyrektorem przy tak niekorzystnych finansach w Uni - istotnie jeśli są miasta , które są gotowe zapłacić dużo za ten turniej - to piorunem sprzedać i d..a uratowana ! POWAŻNIE - szantaż , to od ubiegłego roku domena DZIAŁACZY - dziś się podzielili i straszą - w ELCE ; GŁÓWNY DYREKTOR IRENEUSZ IGIELSKI , a na SPORT. FAKTACH WSZYSTKOWIEDZĄCY PREZES JÓZEF DWORAKOWSKI !!!!! Drodzy KIBICE Uni Leszno nie pozwólcie robić z siebie osiłków , bo nasza UNIA była , jest i będzie !!!!
 
 
57. Dodane przez do bally (42) w dniu 2010-04-22 21:56
po 1 - zmień ksywę , bo do takiej ofermy nie przystoi! .................po 2 - zobacz filozofie ile kasy przejadają ci przyspawani do krzesełek ?................po 3 - w UNI nie było Dworakowskiego i super działaczy , a z Rawiczem sparingów nie było , więc przestań bredzić!
 
 
58. Dodane przez iz w dniu 2010-04-22 22:27
Na lige we Wrocławiu bilet kosztuje 20zł.A w Lesznie?bez komentarza...
 
 
59. Dodane przez stary kobol w dniu 2010-04-22 22:30
Jest taka zasada Panie Dyr. Igielski,że jak nie ma się nic do powiedzenia, to lepiej milczeć. Bilety są za drogie nie tylko na G.P. Europy, ale i na ligę. Próbował Pan kiedyś zaliczyć np. dwie takie imprezy w miesiącu z całą rodziną za własne pieniądze ? Tylko zdecydowana obniżka cen biletów zapełni stadion nie uszczuplając przy tym dochodów. Przykład - ubiegłoroczny finał I.M.P. Juniorów ( wstęp 10 zł.), gdy tłumy kibiców szturmowały kasy. Czynne dwa okienka, a Pan dla ukrycia własnej niekompetencji odwołał karetkę ze stadionu, opóźniając rozpoczęcie zawodów. Panie Prezesie Dworakowski, Sprzedawać !!!! Natychmiast sprzedawać takiego fachowca. Stary kibol
 
 
60. Dodane przez kibic w dniu 2010-04-22 22:47
"Nie ma co ukrywać, wpływy z Grand Prix są dla leszczyńskiego klubu sporym zastrzykiem finansowym w utrzymaniu na wysokim poziomie pierwszej drużyny. Ireneusz Igielski zdradza, że takie kuluarowe rozmowy z potencjalnymi nabywcami praw do Grand Prix są już prowadzone. Są miasta, które są gotowe zapłacić dużo za ten turniej zapewnia" Inne miasta nie mają GP a drużyny jaksię okazało na wyższym pozimie, także trzeba pomyślec zanim sie coś powie.Naciągacze
 
 
61. Dodane przez kibic w dniu 2010-04-22 23:17
"Nie ma co ukrywać, wpływy z Grand Prix są dla leszczyńskiego klubu sporym zastrzykiem finansowym w utrzymaniu na wysokim poziomie pierwszej drużyny. Ireneusz Igielski zdradza, że takie kuluarowe rozmowy z potencjalnymi nabywcami praw do Grand Prix są już prowadzone. Są miasta, które są gotowe zapłacić dużo za ten turniej zapewnia" Inne miasta nie mają GP a drużyny jaksię okazało na wyższym pozimie, także trzeba pomyślec zanim sie coś powie.Naciągacze
 
 
62. Dodane przez kostek w dniu 2010-04-23 00:36
Mam dwoch synow ktorym musze kupic bilety ulgowe..75+75=150 bilet normalny kosztuje 120 razem 270zl. Biorac pod uwage fakt ze sa to ceny biletow na sektory nie numerowane z domu trzeba wyjsc okolo 17. GP zazwyczaj konczy sie okolo 22 z chaczykiem wiec cos by sie zjadlo.? I to sklonilo mnie do wyboru miejsca SUPER-VIP ...Canal+ kapcie,piwo za 3.50 dzieci najedzone i nie musze siedziec na schodach. Bo ponoc frekwencja jest kiepska.!!!! Moim zdaniem na Smoka wiecej luda przyciagna bilety :normalny 200! ulgowy 100!! +VIPY i polowa stadionu nabije kase !!!!!!!!!!!!!
 
 
63. Dodane przez bogacz w dniu 2010-04-23 01:23
Nie wiem czy wiecie ,ale przeciętna pensja człowieka pracującego to 1600zł, Wy zarabiacie po kilka, kilkanaście tysięcy? Tak więc bardzie opłaca się iść do pubu zamówić dwa piwa 14zł i obejrzeć mecz, czy wydać 120 zł ?:) Gratuluje tez ,że znieśliście zniżki dla rencistów oraz studentów:)
 
 
64. Dodane przez bono w dniu 2010-04-23 01:53
Jeżeli osoba z klubu przedstawiająca się z imienia i nazwiska zapewni, że wchodząc na stadion pół godz przed zawodami, będę miał zapewnione miejsce siedzące na widowni po stronie tunelu to przyjedżamy w trzy osoby. Cena nie jest dla mnie problemem tylko klub, który chciałby znów sprzedać więcej biletów niż jest krzesełek na sektorze - tak jak to było dwa lata temu
 
 
65. Dodane przez mazi-fazi w dniu 2010-04-23 01:58
Jeżdżę do was na turnieje jest zawsze ok nie rozumiem pomysłu rezygnacji to jakiś żart , ni to głupi pomysł , pewnie Władek kupi jak wszystko iwszystkich aż się udławi ,siema .
 
 
66. Dodane przez benek w dniu 2010-04-23 08:30
to jest poczatek konca uni
 
 
67. Dodane przez FLASH MOB W LESZNIE w dniu 2010-04-23 11:52
JUTRO FLASH MOB! Zobaczcie szczegóły: elka.tv/.../
 
 
68. Dodane przez MIKI w dniu 2010-04-23 12:01
widzieliście na elkatv info o flash mobie na rynku w sobotę? może być petarda!!!
 
 
69. Dodane przez adam w dniu 2010-04-23 12:15
Pan Prezes Dworakowski oburza się na sponsorów traci głowę kiedy inne miasa organizacyjnie dogoniły łeszno / Toruń,Gorzów /. Zarząd klubu chciałby wszystk8ie wppływy zachować dla siebie a koszty mają ponieść sponsorzy i miasto czyli mieszkańcy. Panowie udziałowcy jest ich 5 i Panie Igielski opanujcie się bo tą zachłannością odstraszacie kibiców. Radni Leszna nie powinni pozwolić na zwiększenie pomocy o 100% w stosunku do roku 2009 a teraz klub życzy sobie 1 mil.zł. ine dając nic w zamian. -sciągnięte z sf.takich wpisów jest tam multum :eek :eek
 
 
70. Dodane przez madzik w dniu 2010-04-23 13:34
gdyby bilety były tańsze to zawsze byłby pełen stadion i nie trzeba by było kąbinować !!
 
 
71. Dodane przez ola w dniu 2010-04-23 14:21
Telewizorek + wesołe towarzystwo + chłodne piwko i brak ścisku. Bilety na GP są niemiłosiernie drogie! Chętnych zapraszam :grin :grin :grin :grin
 
 
72. Dodane przez WIERNY KIBIC w dniu 2010-04-23 14:24
Gdyby bilety były tańsze...? te Wasze rozważania stają się już naprawdę nudne... A co gdyby np. Mercedes był tańszy??? Ciekawe czy byłby dla wielu tak samo atrakcyjne jak do tej pory. LUDZIE ZROZUMCIE W KOŃCU ŻE IMPREZY TYPU GP I DPŚ TO NIE LIGA PODWÓRKOWA ZA 12ZŁ. A co do cen meczów ligowych... Chcecie niższych biletów?? To wybijcie sobie z głowy że w klubie będziemy mieli żużlowców pokroju Adamsa czy Hampela!!! DWORAKOWSKI ROBI CO MOŻE DLA NASZEGO KLUBU, A WSZYSTKIM I TAK RZĄDZI EKONOMIA
 
 
73. Dodane przez WIERNY KIBIC w dniu 2010-04-23 14:27
I JESZCZE JEDNO DO TYCH KTÓRZY TWIERDZĄ, ŻE DWORAKOWSKI ZARABIA NA NASZYM KLUBIE... ZA PRZEPROSZENIEM GUZIK WIECIE!!! PRZEZ LATA DOKŁADAŁ DO TEGO INTERESU NIEJEDNOKROTNIE KOSZTEM SWOJEJ FIRMY... MOŻE W KOŃCU NADSZEDŁ CZAS ŻEBY COŚ Z TEGO WYNIÓSŁ DLA SIEBIE???
 
 
74. Dodane przez natt w dniu 2010-04-23 15:08
nie lepiej zrobić tańsze bilety i mieć cały stadion ludzi? niż co kawałek pustki?
 
 
75. Dodane przez Kibic w dniu 2010-04-23 15:58
A może tak skończyć z tym narzekaniem na chwilę i zrobić coś pozytywnego. W końcu co by nie mówić żużel jest i będzie na długi czas "wizytówką" Leszna. Komentarze i apele o tańsze bilety na pewno muszą zostać wzięte pod uwagę. Sport powinien dostarczać pozytywnych emocji. W tym jest rola i dla działaczy, kibiców i zawodników. Czasami można zrobić coś pozytywnego razem. Jutro o 10.00 na rynku będzie flash mob. My kibice możemy podziękować w ten sposób zawodnikom za te dobre emocje. Zawodnicy będą dziękować nam za doping. Bądźmy jutro razem na rynku przed 10.00. Szczegóły akcji na elka.tv - flash mob brum brum
 
 
76. Dodane przez Do Kibic (75) w dniu 2010-04-23 22:45
Twój komentarz z wielką uwagą powinni przeczytać wszyscy od 1 do 74 i przypomnieć sobie , że Leszno to stolica polskiego żużla. Szczególnie dotyczy to działaczy na czele z pp. Dworakowskim i Igielskim , którzy nader często przez swoje wypowiedzi powodują straszliwe zawirowania wokół UNI LESZNO. Panowie Was nie było - UNIA była , Was nie będzie , a UNIA będzie ! Panowie DZIAŁACZE to Wy jesteście odpowiedzialni za to , że co jakiś czas jesteśmy na ustach całej żużlowej Polski. Waszą rolą jest dbanie o wizerunek klubu , dbałość o zawodników , którzy dostarczają nam kibicą pozytywnych emocji.Jeśli ciągle występują problemy , to może dla Panów żużel to tylko epizod , a nie pasja ?!
 
 
77. Dodane przez Antraxx w dniu 2010-04-24 14:57
Do komentarza 26 - To że napisałem żeby zmniejszyć o połowę ceny wejsciówek na ligę i GP, to był tylko podany przykład. Wystarczyło by obniżyć ceny biletów o 20% a już kibiców było by więcej na stadionie, a i renoma Prezesa klubu zdecydowanie by się polepszyła...Bo nie okłamujmy się takimi zagraniami to on zwolenników nie zyska, a co raz więcej kibiców bd sie odwracało od żużla....
 


Najbliższe wydarzenia

Wideo

26.11.2024
Extreme/Lotnicze
11.11.2024 Start XXXI Biegu Niepodległości w Górze
Sport/Biegi
11.11.2024 Start XII Rydzyńskiego Biegu Niepodległości
Sport/Biegi
10.11.2024 Balonowy lot z okazji Święta Niepodległości
Extreme/Lotnicze

Tabele wyników

Terminarze spotkań

Kontakt z redakcją | Polityka prywatności | Regulamin korzystania z serwisu
loga01.png loga02.png loga02.png loga04.png loga05.png loga06.png