Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ

Strony serwisu sport.elka.pl są archiwalne. Najnowsze wiadomości sportowe znajdziesz na elka.pl

Żużel: Wiadomości

 

Prezydent obiecał pomoc

Miasto wesprze Unię

23.08.2013 W przyszłym tygodniu samorządowcy Leszna spotkają się z Zarządem Unii, by ustalić zakres pomocy finansowej dla klubu żużlowego. – Nie po to wyremontowaliśmy stadion i wspieraliśmy Unię, żeby ten sport zniknął - powiedział w Radiu Elka prezydent Tomasz Malepszy.


Pierwsze rozmowy już się odbyły. Z zarządem i Radą Nadzorczą klubu Unia Leszno spotkał się prezydent miasta, przewodniczący Rady Miejskiej oraz szefowie wszystkich klubów Rady. - Podziękowaliśmy za zakończony, niełatwy przecież dla Unii sezon. Żałujemy, jak wszyscy kibice, że zabrakło dla Byków miejsca w pierwszej czwórce, ale jesteśmy nadal w ekstralidze i najwierniejsi fani na pewno ze swoim klubem zostaną.

„ Nie po to wyremontowaliśmy stadion i wspieraliśmy Unię, żeby ten sport zniknął. Będziemy chcieli określić jaki zakres pomocy jest możliwy w tym i przyszłym roku. ”

Była szansa na play offy, ale zabrakło trochę szczęścia - przyznaje prezydent.

Aktualna sytuacja w sporcie żużlowym w ogóle nie napawa optymizmem. - Prezes Dworakowski mówił o tym już pięć lat temu - przypomina Malepszy i zapewnia, że miasto wesprze finansowo klub. - Spotkamy się w tym samym gronie i będziemy chcieli określić jaki zakres pomocy jest możliwy w tym i przyszłym roku. (han)  

Klaudia Borowska
 

Komentarze

 
1. Dodane przez celmar w dniu 2013-08-23 11:13
Wstyd
 
 
2. Dodane przez k w dniu 2013-08-23 11:13
to są jakieś jaja . Prima aprilis juz był.
 
 
3. Dodane przez gość w dniu 2013-08-23 11:16
Nie dość że miasto wykłada grube miliony na prywatny klub, to w dodatku ten klub ma dla kibiców.. najdroższe ceny biletów w Polsce. Leszno. Tu chce się życ.
 
 
4. Dodane przez leśny władek w dniu 2013-08-23 11:19
nie po to budowaliśmy kompleks piłkarski w Zaborowie, żeby teraz patrzeć jak nasza drużyna cinko przędzie bez naszej pomocy finansowej. Wreszci e trzeba zerwać z monopolem. Po to Unia została przekształcona w spółkę akcyjna , żeby radzić sobie sama. Może czas zweryfikować umiejętności marketingowe sterników Unii.
 
 
5. Dodane przez zainteresowany w dniu 2013-08-23 11:22
Więc, niech wójt Malepszy zrobi zrzutę wśród kolegów i dofinansuje klub za swoje pieniądze... Może wreszcie udzieli odpowiedzi na pytanie w ilu tzw. iventach brał udział Pawlicki , za które otrzymał 100 tys. zł?
 
 
6. Dodane przez Marek w dniu 2013-08-23 11:22
Wstyd !!! Prywatna spółka sportowa powinna sama się utrzymać.Ceny biletów z kosmosu,z dzieckiem aż strach wejść na stadion.Miasto umiera, handel w centrum poległ, pracy na około brak i pozostaje emigracja.Firmy się zamykają i uciekają z Leszna.Prezydent zarabiając znaczną kwotę nie widzi problemów miasta.Tylko biedna FOGO Unia w którą trzeba inwestować.
 
 
7. Dodane przez vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv w dniu 2013-08-23 11:24
A może by tak miasto wzięło zawodników na etat?
 
 
8. Dodane przez Eugeniusz w dniu 2013-08-23 11:25
Brawo Panie Prezydencie Za taką postawe znowóż na Pana zaglosuje Dla mnie istnieja w Lesznie dwie rzeczy Bzylika Mniejsz przy Kościelnej oraz Stadion Smoczyka przy Strzeleckiej Inne rzeczy w Lesznie powiem delikatnie sa dość skromnie eksponowane Leszno bez żużla bedzie bez przerwy mylone z tym Lesznem pod Warszawą albo z jeszcze bardziej zacofana dziurą
 
 
9. Dodane przez karolina w dniu 2013-08-23 12:24
Przecież stadion może spokojnie zarobić na siebie.Proponuje zrobić targowisko na wzór stadionu dziesięciolecia w Warszawie.Ktoś jeszcze ma jakieś pomysły?
 
 
10. Dodane przez Karmin w dniu 2013-08-23 12:36
dlaczego z moich podatków mam finansować prywatną firmę oferującą widowiska dla tłumu?
 
 
11. Dodane przez zigi z hameryki w dniu 2013-08-23 12:36
już nie mogę się doczekać malkontentów z Polonii albo innych dyscyplin, którzy zawsze jak małe dzieciaczki płaczą i palcem wyma[przekleństwo]ą i zgodnie krzyczą, że "UNII PIENIĄDZE SIĘ NIE NALEŻĄ"
 
 
12. Dodane przez ul w dniu 2013-08-23 12:36
Brawo prezydent, kibice o tym nie zapomną !
 
 
13. Dodane przez inżynier w dniu 2013-08-23 12:40
panie Malepszy, Leszno jest ruiną, placem budowy lipnych dróg, przekrętów i bezrobocia, dziękujemy panu za to wszystko, kiedyś była Goplana, Octownia, Mleczarnia, Piekarnia z prawdziwego znaczenia, etc., każdy miał godziwą pracę za godziwą pensję, dziś tylko grupa monopolistów ma kasę kosztem ludzi pracujących niemal jak w III Rzeszy za miskę zupy, wstyd! Co do finansowania klubu to jako kibic cieszę się i dziękuję, zaś jako myślący człowiek wiem, że nie nic z tych pieniędzy nie pójdzie na młodzież jak to było poprzednio, a jedynie na konta szanownej rady nadzorczej klubu, która zrobiła sobie z klubu własne poletko biznesowe, tyle na temat, pozdrawiam serdecznie
 
 
14. Dodane przez JACEK w dniu 2013-08-23 12:41
CO I INNYMI KLUBAMI SPORTOWYMI. KLUB UNIA LESZNO JEST SPÓŁKĄ AKCYJNĄ I OTRZYMUJE PIENĄDZE ZA BILETY OD KIBICÓW.
 
 
15. Dodane przez tata w dniu 2013-08-23 12:44
Nie Nie nie!!!! Pieniadze na szkolenie dzieci i młodziezy w innych dyscyplinach sportu w Lesznie a nie na wypłaty dla bogatych żuzlowców i igrzyska na przepłaconym stadionie! NIe dla kasy na SA!
 
 
16. Dodane przez ed w dniu 2013-08-23 12:44
Co za ...... rządzą tym miastem.Czas na bardzo szybkie zmiany.Dziura finansowa w mieście,że dna nie widać,ale na unie kasa się znajdzie.Człowieka to krew zalewa.Za takiego prezydenta ,który miasto pcha w coraz większe bagno finansowe powinni się wziąć ludzie z CBA.
 
 
17. Dodane przez jaroszy w dniu 2013-08-23 12:44
ile pieniedzy mozna przeznaczac na tych panow co ciagle maja malo . miasto widac lubi wspierac nieudolstwo.
 
 
18. Dodane przez stach w dniu 2013-08-23 12:51
Proponuje przeprowadzenie referendum (konsultacji spolecznych) w sprawie dalszego finansowania Unii przez miasto. Niech podatnicy wypowiedza sie, czy wola dac na prywatny klub, czy tez np. na budowe ulic.Dlaczego 23 radnych + prezydent maja wiedziec lepiej niz 6o tys. obywateli? W przypadku negatywnej opinii mieszkancow, prezydent - glowny oredownik wspierania Unii Leszno SA - powinien podac sie do dymisji
 
 
19. Dodane przez ORWELL w dniu 2013-08-23 12:55
Przedsiębiorcom niech miasto jeszcze podniesie podatek od nieruchomości, śmieci i wodę, na pewno wtedy żużlowcy będą mistrzami za rok i przyniosą chlubę swojemu miastu. George Orwell.
 
 
20. Dodane przez KIBIC Z POZNANIA. w dniu 2013-08-23 12:56
WIELKIE BRAWA DLA PANA PREZYDENTA POPIERAM,UNIA TO TRADYCJA I HISTORIA .POZDRAWAIAM KIBIC Z POZNANIA.
 
 
21. Dodane przez jacenty w dniu 2013-08-23 12:58
Maruderzy,niejedno miasto duzo by dalo aby miec zuzlowa ekstralige. W sporcie jest raz lepiej,raz gorzej. Zuzel to jedyny,dla publicznosci sport,z ktorego znane jest Leszno. Co ? W kregle a moze pilke nozna,ktora jest na poziomie osciennych Lesznu wiosek chcecie inwestowac ? Leszno bez dobrego zuzla to tak jak Poznan bez swoich targow, czy Warszawa bez Palacu Kultury.
 
 
22. Dodane przez Chytra baba w dniu 2013-08-23 13:03
Przypominam, że w tym samym czasie, z powodu chwilowej dekoniunktury, zgodnie z dzikimi prawami rynku w Lesznie likwiduje się np. szkoły i zwalnia nauczycieli. W ten sposób zaoszczędzone pieniądze będą teraz zdefraudowane na prywatny klub sportowy! To czysta wysublimowana patologia!!! W związku z skrajna arogancją władzy, oraz jej pełnym oderwaniem od rzeczywistości, dla ratowania publicznych środków, proponuje natychmiastowe podjęcie działań zmierzających do rozwiązania warszawskie! Kto chętny do zbierania podpisów w sprawie referendum!?
 
 
23. Dodane przez anty w dniu 2013-08-23 13:04
nie ma sprawy niech finansuja ten prywatny klub ale: te pieniadze ktore dostana niech ida na doplaty na bilety od kibicow i wtedy bilet po 20zł. jesli bedzie pelny stadion to sponsorzy tez liczniej beda chcieli sie reklamowac(patrz zielona gora) i klub zarobi nie dosc ze na biletach to jeszcze na reklamach wogole bedzie lepiej marketingowo. jako obywatel miasta i szef wszystkich ludzi zatrudnionych w ratuszu jestem przeciw wydawaniu pieniedzy dla prywatnego klubiku ktory nie moze zwiazac konca z koncem przez swoja nieudolnosc i kary ktore byly nalozone przez kombinatorstwo.ludzi e to widza i kazdy pewnie ma takie same zdanie jak ja!! przezesie i swito twoja odejdzie juz wiecej juz i tak nie zarobicie. marzy mi sie np taki pan duda jako prezes. klub by znow cos znaczyl a nie tak jak teraz jest kojarzony z przekretami i dziurami na torze
 
 
24. Dodane przez Ona w dniu 2013-08-23 13:04
Kocham żużel i dobrze że pan Malepszy daje pieniądze ale nie rozumiem dlaczego wszystkie na żużel. Jest tak wiele sportów w Lesznie i ludzi którzy chcą coś innego uprawiać więc tamtym klubom tez sie naleza pieniadze. Moim zdaniem powinny pieniadze byc rozdzielone na kluby a nie wszystko na zuzel chociaz bardzo lubie ten sport . Pozdrawiam
 
 
25. Dodane przez greg w dniu 2013-08-23 13:05
Brawo Panie Prezydencie. Unia musi mieć kasę na dobrych zawodników i wówczas będzie wynik. A malkontenci niech się wezmą do roboty i przestaną tylko ciągle narzekać.
 
 
26. Dodane przez Jasiek w dniu 2013-08-23 13:09
Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia. Pan Dworakowski przejmujac Unię zapowiadał, ze będzie działac jak dobrze zorganizowane przedzsiebiorstwo na rynkowych zasadzch. Dotacje z miejskiej kasy nie beda mu potrzebne, bo miasto ma wiele innych, waznych zadań do finansowania. A co dzisiaj mamy? Z takimi dotacjami to dalej mógł rzadzic Sokołowski, przynajmniej bilety były tanie, emeryci mieli zniżki a druzyna była z naszych chłopaków leszczyńskich. Bard zo chciałbym wiedzieć ile kosztował miasto żużel za rzadów Sokołowskiego, a lie za rzadów Dworakowskiego. Ale tego sie nie dowiemy, bo prysł by mit Dworakowskiego zbawcy leszczyńskiego Speedwaya.
 
 
27. Dodane przez lol w dniu 2013-08-23 13:19
nie zgadzam się!! wnioskuję o REFERENDUM !!
 
 
28. Dodane przez mieszkaniec w dniu 2013-08-23 13:23
Jestem ciekawy czy jest jakiś cel, który dofinansowany przez miasto nie będzie okrzyknięty wyrzucaniem pieniędzy w błoto? Bo z tego co czytam chyba nie bardzo... Jak czytam nawet inwestycje w drogi są bezsensowne. Swoją drogą ciekawe czy jeżeli przeznaczyć te pieniądze na "niezwyciązoną Polonie" która awanasowała do ekstraklasy i tam się utrzymała przez parę lat, to też były by komentarze typu 9. Osobiście uważam, że mimo iż jest to prywatny klub to warto w niego inwestować, bo przynajmniej mówiąc skąd jesteś ludzie nie pytają "gdzie to jest?" tylko mówią " to tam gdzie macie ten klub żużlowy?"
 
 
29. Dodane przez podatnik w dniu 2013-08-23 13:25
To znaczy że Unia /Fago/znaczy więcej niż pozostali zwykli mieszkańcy.Kto ma w tym interes?
 
 
30. Dodane przez podatnik w dniu 2013-08-23 13:27
Odnośnie 11 kom.A NALEŻĄ I ZA CO.
 
 
31. Dodane przez brawo w dniu 2013-08-23 13:30
brawo panie Malepszy. trzeba wspierać ten lub bo to jedyna rzecz w lesznie co jest tak popularna, jest trudny okres to trzeba pomóc a nie tylko narzekać jak to żle, nie zawsze będą medale, mieliśmy skład taki jaka pozycja i brawo panie Dworakowski za zawodników których nas stać a nie obiecać i długi
 
 
32. Dodane przez PLE w dniu 2013-08-23 13:33
czy moją firmę też miasto wspomoże finansowo? albo chociaż dorzuci się do opłacenia moich pracowników, żebym nie musiał nikogo zwalniać?
 
 
33. Dodane przez kikson w dniu 2013-08-23 13:34
Z jednej strony dziura w budżecie na 6 mln, a zdrugiej deklaracje wydatkowania pieniędzy podatników, wszystko ok, ale niech wreszcie w samej Unii zaczna sie porządki; brak prawdziwego lidera, nie rozwijaja sie juniorzy zawodza niegdysiejszy fajterzy (DB), ta drużyna nie ma jaj
 
 
34. Dodane przez Pampoń w dniu 2013-08-23 13:45
Niech zamurują wjazd do parkingu i tunel. Zalać stadion wodą i zarybić.To jest najlepsze rozwiązanie dla stadionu, który nie zarabia tak przynajmniej zyskamy raj dla wędkarzy, a i latem można będzie sobie popływać ;).
 
 
35. Dodane przez prywaciarz w dniu 2013-08-23 13:50
Ja też mam Firmę prywatną. Są ciężkie czasy - może Pan Malepszy dofinansuje też moja Firmę??????
 
 
36. Dodane przez kibic w dniu 2013-08-23 13:52
Super..teraz pan prezydent powinien przekonac Dworakows kiego aby nadal pozostal prezesem Unii Leszno!!,'''bo bez zuzla to leszno jest nczym -to jest logo naszego miasta i Najbardziej utytuowany klub zuzlowy w Polsce!!" DZOZEW-ZOSTAN!!!"
 
 
37. Dodane przez jj w dniu 2013-08-23 14:14
a gdzie sa Radni Mista - wybraliśmy ich - niech zabiorą głos !!!!! po konsultacji z mieszkańcami
 
 
38. Dodane przez Ile można ... w dniu 2013-08-23 14:16
Żebractwo to ponoć bardzo dochodowy biznes. Czyżby działacze klubu sportowego nie mieli innych pomysłów na finansowanie tego biznesu niż wyciąganie ręki po publiczne pieniądze ? Wstyd panowie, wstyd. Z drugiej strony widać jak łatwo wydaje się pieniądze, na które nie trzeba było samemu ciężko zapracować.
 
 
39. Dodane przez ROGER w dniu 2013-08-23 14:19
Teraz chyba wszyscy już zdają sobie sprawę komu w najbliższych wyborach samorządowych należy powiedzieć dziękujemy i do widzenia .
 
 
40. Dodane przez kibic w dniu 2013-08-23 14:19
Wielkie brawa dla Pana Prezydenta, który podejmuje trudne i odważne decyzje. Większość tu komentujących i marudzących pewnie nawet swojego domu nie potrafi dobrze poprowadzić a co dopiero myśleć o mieście czy klubie sportowym.
 
 
41. Dodane przez 12345 w dniu 2013-08-23 14:22
Brawo!Odważna i mądra decyzja!Zbyt dużo Leszno zainwestowało w Unię,żeby to teraz zniweczyć-przyjdą już bardzo niedługo czasy ,że będziemy znowu szczycić się naszym słynnym na cały świat klubem UNIA LESZNO!!!
 
 
42. Dodane przez M. w dniu 2013-08-23 14:29
W żadnym wypadku Miasto nie powinno wydawać publicznych pieniędzy na ten cel. Jeżeli Firma nie przynosi zysków to musi ogłosić upadłość . To że jesteśmy znani z Żużla w "całej" Polsce nie przyciąga Inwestorów a za nimi środków i nowych miejsc pracy. Brakuje strategicznego sponsora!!!
 
 
43. Dodane przez dzozew zostan w dniu 2013-08-23 14:30
...jest jeden warunek ale prezes Dworakowski musi ZOSTAC NADAL Prezesem UnIi Leszno! ,-My prawdziwi kibice tego zadamy'bo"jozin z bagien Unie Leszno wyciagnal,,,"!!!!
 
 
44. Dodane przez TED w dniu 2013-08-23 14:34
I mieszkania Pawlicy od Prezydenta dostali. Skandal
 
 
45. Dodane przez Jony w dniu 2013-08-23 15:03
To są jaja, ileż można? Dajcie biednym a nie tym którzy umieją stękać i oszukiwać!!!KOMUNO WRÓĆ!!!
 
 
46. Dodane przez wk..... w dniu 2013-08-23 15:06
UWAGA RADNI!!!Jak dofinansujecie Unię ,to przestaję płacić te p......podatki dla miasta i za psa też nie będę płacił.Nie wiem tylko czy to przejdzie przez cenzurę elki. Pozdrawiam.
 
 
47. Dodane przez FAN UNII LESZNO w dniu 2013-08-23 15:11
NIE DLA PZM-otu,NIE DLA GKSŻ,NIE DLA'FRYZJERÓW'-LECZ DLA UNII LESZNO I JEJ KIBICÓW!!!-'DzOZEW ZOSTAn!!
Powiększ dołączone zdjęcia:
 
 
48. Dodane przez Leszczyniak w dniu 2013-08-23 15:19
Ten klubik winien zmieniś nazwę na: "ŻEBRACY - Unia Leszno"
 
 
49. Dodane przez Pampalini w dniu 2013-08-23 15:24
Skandal żeby dotować prywatny klub.Prezio już za siebie nie może.
 
 
50. Dodane przez To nie inwestycja w dniu 2013-08-23 15:27
Proszę nie dziwić się później młodym, że wyjeżdżają z tego miasta. Znaczące wspieranie jednego klubu, nawet tak utytułowanego jak nasz, to inwestycja tylko w garstkę wybranych ludzi. Nawet nie w kibiców bo kibicowanie nie rozwija człowieka. Ktoś kto chce się rozwijać i robić coś dla siebie i innych, nie ma mentalności kibica lub widza telewizyjnego. Nale ży inwestować w rozwój ludzi, pomagać liderom, którzy są gotowi tworzyć nowe miejsca pracy i inspirować innych, także sportowo, artystycznie czy społecznie. Finanso we wspieranie dobrze zarabiających działaczy i żużlowców, prawie wcale przekłada się na korzyści dla mieszkańców.
 
 
51. Dodane przez To już jest paranoja. w dniu 2013-08-23 15:31
Wszystko można zrozumieć, można zrozumieć że Unia to tradycja z Leszna, można zrozumieć że jest to sport kosztowny, nie dla wszystkich. Jednak nie można zrozumieć z jakiej racji miasto inwestuje w prywatne przedsiębiorstwo kilkadziesiąt tysięcy złotych za wybryki kibiców, bądź za ewentualne błędy w przygotowaniu toru. Na jakiej podstawie mieszkańcy w liczbie 60 tysięcy mają płacić na klub, który odwiedza około 5 tys. mieszkańców? Na jakiej podstawie, mieszkańcy mają płacić za wybryki kibiców, którzy mając pełną świadomość, wnoszą race, odpalają petardy i pracują na kolejną karę. Skoro kara została nałożona za zachowanie Ultrassów lub im podobnych, nie ma nic prostszego jak zobowiązać winnych do zebrania pełnej kwoty jaką została nałożona za ich zachowanie pod rygorem nie wpuszczenia na stadion, albo domagać się od nich pieniędzy na drodze sądowej. Absurdem jest dotowanie prywatnych klubów w Polsce. W Katalonii to Barcelona dotuje miasta, szkoły a u nas? żenada.
 
 
52. Dodane przez Dlaczego ? w dniu 2013-08-23 15:40
Nie wiem dlaczego nasz prezydent przyjął taką zdecydowaną postawę ale pozwolę sobie na przedstawienie małej teorii spiskowej. Klub trzeba utrzymać dłużej w ekstraklasie, dzięki czemu pojawią się argumenty związane z rozbudową stadionu, np. z budową zadaszenia i ew. innymi odgórnymi wymogami. MOSiR ogłosi przetarg na prace budowlane i wygra go ktoś znajomy, kto dotychczas wygrywał bodajże wszystkie lub większość przetargów na stadionie. Z góry przepraszam jeśli się mylę ale proponowałbym poczekać z oceną tej teorii przynajmniej rok.
 
 
53. Dodane przez brawo w dniu 2013-08-23 16:04
Bardzo dobry ruch ze strony miasta!!
 
 
54. Dodane przez KSUL w dniu 2013-08-23 16:06
BRAWO! Unia to historia i symbol tego miasta i na to zasługuje!
 
 
55. Dodane przez Adam w dniu 2013-08-23 16:20
KIEDY MEMORIAL ALFREDA SMOCZYKA!!! KTOS JESZCZE O TYM PAMIETA????
 
 
56. Dodane przez wściekła w dniu 2013-08-23 16:33
Nie trawię tego sportu, więc dlaczego muszę na niego płacić!!! Skandal _ niech się sami utrzymują
 
 
57. Dodane przez Ce Be A w dniu 2013-08-23 16:37
Ręka rękę myje, to jest biznes kilku ludzi oparty na obopólnych korzyściach, w ciemno można mówić kto będzie budował a kto remontował przez najbliższe lata kadencji pana Malepszego
 
 
58. Dodane przez leszczyniak w dniu 2013-08-23 16:45
POPIERAM W 500% KOM. NR 46
 
 
59. Dodane przez keluch w dniu 2013-08-23 16:46
Ci kibole to ileś tam tysięcy, zagłosują na tego pajaca w wyborach :)
 
 
60. Dodane przez nienie w dniu 2013-08-23 16:47
NIE
 
 
61. Dodane przez Maciej w dniu 2013-08-23 16:48
Miasto (czyt. mieszkańcy) tyle kasy dali i wygląda że jeszcze dadzą na ten klub... a teraz pytanie co my jako mieszkańcy mamy z tego klubu... tylko proszę nie mówić, że promocję bo już chyba nikt w to nie wieży... Ja jako mieszkaniec miasta które finansuje klub chcąc pójść na żużel muszę kupić jeden z droższych lub najdroższych biletów w Polsce. SKANDAL!! ! Skoro Unia ma strategicznego sponsora FOGO to niech płaci... przecież ma z tego promocję, reklamę...
 
 
62. Dodane przez dadaję w dniu 2013-08-23 16:52
Dworakowski to zebrak, ciągle wołający: mało, mało, mało! Miasto wyremontowało stadion, w tym roku już do PRYWATNEGO klubu DOŁOŻYŁO, więc powiem cytując klasyka spieprzaj dziadu! Jak nie potrafisz prowadzić klubu, dbać o jego finanse to poproś gówniarzy z tzw. ultrasów niech dołożą z kieszonkowego.
 
 
63. Dodane przez jan z zaborowa w dniu 2013-08-23 16:57
W lesznie tylko UNlA...bo po zuzlu tylko nas na swiecie poznaja...co to Leszno jest....i promocja w nc+ Bo Leszno bylo kilka razy...a tak by w zyciu nikt nie wiedzial :co to jest Leszno?"tylkoUnia Leszno!
 
 
64. Dodane przez do 38 Cito! w dniu 2013-08-23 16:58
Leszno stac na Formule I,a nie tylko na niszowy zużel!
 
 
65. Dodane przez unia mistrz2014 w dniu 2013-08-23 17:00
Bjerre'''bally'''prz .pawlicki'''zengota/ troy,,,zagar'''pi.pa wlicki'''tobiasz musielak-sklad Unii 2014_prezesem nadal Tylko Dworakowski!!!
 
 
66. Dodane przez do 37 w dniu 2013-08-23 17:00
jedyny radny co zna sie na żużlu A.Bortel juz od prawie roku nie powinien byc radnym...To samo radny Z.Kurt!
 
 
67. Dodane przez do 18 Cito! w dniu 2013-08-23 17:07
przy tym prezydencie, radnych i poslach Leszno juz powinno miec Formulę I,a nie tylko niszowy zużel kiedys tylko dla pracownikow PGR....
 
 
68. Dodane przez do kom. 40 w dniu 2013-08-23 17:26
Nikt do mojego domu nie dopłaca, sama go muszę utrzymać, do tego jeszcze płacić podatek za swój dom, do którego budowy nie dołożył mi nikt. Klub też ma właściciela, więc skoro wyciąga łapy po publiczne pieniądze, to nie potrafi go prowadzić. Więc nie pisz głupot o prowadzeniu domu. Klub to biznes, nie dość ze wyremontowany to może jeszcze wyposażyć go w środki czystości i papier toaletowy? Tyle w temacie!
 
 
69. Dodane przez Kibic sportu w dniu 2013-08-23 17:30
Większość tych komentarzy pisali chyba jacyś debile i ludzie którzy ze sportem nie mają nic wspólnego,możecie obrażać się na wzajem ale nie UNIE.Bardzo dobrze że prezydent wspiera Leszczyńskich żużlowców bo poza żużlem w tym mieście na takim poziomie innego sportu nie mamy!!!A jak komuś to nie pasuje to niech wyprowadzi się do zielonej góry!!! UNIA MISTRZ!!!
 
 
70. Dodane przez Panie Prezydencie w dniu 2013-08-23 17:54
to jest wstyd, nie ma pieniędzy na ślizgawkę, od kilku lat nie mamy gdzie uprawiać sport, a Pan daje znowu UNII kasę. Niby za co, miasto z tego nic nie ma. Tylko straty. Tylko płakać !!!!!!!!! Wszystkiego się spodziewałem, ale nie takiego numeru !!!!!!!!!!!!
 
 
71. Dodane przez Czechu w dniu 2013-08-23 18:01
Dzięki Unii miasto jest znane,to najbardziej zasłużony klub w polsce,fakt,ze w tym sezonie playoffy odjechały na własne życzenie ! weżcie taki Konin miasto 80.000,a nie ma solidnego znanego klubu,w rankingu miast do 1000.000 Leszno jest bodaj na 23 m, a Konin na 45,bezrobocie w Koninie 2 razy większe,więc jak komuś się nie podoba to do Konina i na mecze 4 ligowego GÓRNIKA
 
 
72. Dodane przez kibic w dniu 2013-08-23 18:03
Rozumiem wszystko ale ten Klub przecież już za nic nie płaci ,za obiekty z których korzysta pewnie za wodę którą wylewają na tor to miasto też sponsoruje, w tym roku monitoring w następnym o ile dobrze pamiętam to miasto też za sponsoruje elektroniczne bramki system do wpuszczania kibiców na obiekt , to są potężne pieniądze i tylko Unia i Unia, trudno się dziwić jak nasi radni pewnie mają na każde spotkanie bilet viposki w cenie 600zł. Panowie nie tędy droga inne kluby tęż jeszcze istnieją. Miesiąc temu dzieciaki z sekcji piłki nożnej Polonii byli na Międzynarodowym Turnieju Piłki Nożnej w Danii. Turniej odbywał się w Kopenhadze, drużyny z całego świata, a tu psikus do miasta bo tu drużyna Polonii 1912 Leszno z rocznika 2000 wygrała Turniej w swojej kategorii wiekowej tak zwany Puchar Danii.Niestety miasto nie popisało się po 2 miesięcznych staraniach o jakiekolwiek dofinansowanie ze strony miasta odpowiedz jaka żadna po prostu nie ma tematu, koszt wyjazdu na Turniej 54.000 tyś wszystko za sponsorowali rodzice. Panowie obudźcie się nie tylko Unia jest w tym mieście inne dyscypliny sportowe też istnieją, a w dzieciaki należy inwestować.
 
 
73. Dodane przez tylko Unia w dniu 2013-08-23 18:16
Ci co tak! jada na Unie to chyba ,,zule'' lub ''pis-owcy''-zal mi was..Tylko my kibice Unii wiemy ze-Unia to My!! A nie wy....
 
 
74. Dodane przez mARI w dniu 2013-08-23 18:49
myślę że prezydent i reszta cwaniaczków którzy zarabiają grubą kasę powinni z własnych pieniędzy płacić na prywatny klub kolegi dworakowskiego a nie wydawać naszą kase WSTYD CO ZA WŁADZA W TYM MIEŚCIE
 
 
75. Dodane przez adam w dniu 2013-08-23 18:52
Jestem sympatykiem Uni Leszno mimo tego ta cała filozofia wspierania klubu przez miejskie pieniądze to temat bardzo śliski..... Z jednej strony argumenty np. promocja miasta itp z drugiej strony miastu ma zabrakną 6mln w budżecie z powodu mniejszych wpływó z PIT. Dlatego uważam ze Zarzad Uni jesli bierze publiczne pieniadza powinien pokazac swoje ksiegi.
 
 
76. Dodane przez Leszczyniak w dniu 2013-08-23 19:20
Finanse Leszna są własnością Leszczynian!!!! Jęśli radni i Zarząd Miasta chce dotować Unię to niech zostanie nasze miasto udziałowcem Unii. Ale na to nie zgodza się prywatne osoby ze SA Unia Leszno. I to jest wstyd i dla kibiców, dla władz i nas samych, że milcząco popieramy ......lesczcynskich udaczników.
 
 
77. Dodane przez Boo w dniu 2013-08-23 19:25
I bardzo dobrze!Dokupimy a raczej wymienimy Lindgrena na porzadnego lidera,Damian na zmiane z lepszym walczacym o sklad i jedziemy.Bedzie wynik to i beda kibice i zaowocuje to na przyszlosc.
 
 
78. Dodane przez poldek w dniu 2013-08-23 19:37
nie dać funta kłaków tym dziadą z unii dać na polonie i ręczną
 
 
79. Dodane przez sxs w dniu 2013-08-23 19:56
Dla mnie to żużel umiera, a obrazem tego jest chociażby frekwencja na Unii w ostatnich latach. Pokolenie tych co chodzili co mecz się wykrusza, a klub nic nie robi aby przyciągnąć kibica na stadion i zarazić ich tym sportem. Kolejną sprawą jest organizacja tego sportu. Chodzi mi o to, że jeden żużlowiec jeździ w kilku ligach, do tego dochodzą turnieje indywidualne. Ogólnie wszystkim wiadomo, że zarobki w polskiej lidze to "lwia częśćich zarobków", a kto zrekompensuje klubowi straty za nieobecność żużlowca w wyniku odniesionej kontuzji w meczu ligi niemieckiej czy turnieju o "złote gacie" w USA. Wyobrażacie sobie że Messi i Ronaldo przyjeżdżają do Leszna pograć w 3 lidze bo mają wolną niedzielę??? Gdzie i kiedy Zengota ma nauczyć się jazdy parą z Bjerre jak oni się widzą raptem 3 godziny w tygodniu na meczu. Mój wniosek taki, że za miejskie pieniądze sponsorujemy przyjemności żużlowców.
 
 
80. Dodane przez do 79 i innych w dniu 2013-08-23 20:58
żebracy unia leszno-nowa nazwa klubu z leszna.nie robia nic bo maja to gdzies liczy sie tylko kasa i zeby bylo duzo w portfelu. jak to powiedzial kiedys prezes kasa misiu kasa.... i uwierzcie mi ze oni i tak zarabiaja kolosalne pieniadze nawet w tym sezonie a w poprzednich jak kibicow bylo full to obrzucali sie kasa tyle jej mieli.my maluczcy mamy chodzic na stadion i placic za bilety i tak robmy rolnik z kierowca busa tak kaza i tak ma byc
 
 
81. Dodane przez gil w dniu 2013-08-23 21:03
chodzi o 2 000 000 zl
 
 
82. Dodane przez Ikar w dniu 2013-08-23 21:06
Ludzie. W zdecydowanej większości wypowiedzi macie rację ale... zbliżają się wybory samorządowe, w których pan Malepszy na milion procent będzie kandydował na stanowisko prezydenta. A kibice Unii to przecież spory elektorat. Tyle na ten temat. Moralność na bok.
 
 
83. Dodane przez Do kom. 70 w dniu 2013-08-23 21:20
Nie, komentarze sprzeciwu nie pisali debile, ale mieszkańcy którzy wolą dofinansowanie do przedszkoli, do szkół, dopłatę do MZK i wiele innych o wiele WAŻNIEJSZYCH potrzeb niż płacenie kar prywatnego klubu. Tylko idiota i debil nie potrafi tego zrozumieć.
 
 
84. Dodane przez Beata w dniu 2013-08-23 21:23
jezeli ten pan zostanie dalej prezesem to mnie juz na meczach nie zobacza...co to za firma ktora nie potrafi na siebie zarabiac...zal...ja wydaje na nich kase i to nie mala a oni tak to w d... maja...
 
 
85. Dodane przez ss w dniu 2013-08-23 21:27
Zalecam wizytę u specjalisty. I tylko tyle na temat.
 
 
86. Dodane przez mieszkaniec leszna w dniu 2013-08-23 21:44
NO właśnie dlaczego wszystko a przynajmniej większość kasy idzie na unie?A nie na inne dyscypliny.Panie prezydencie może by tak spytać mieszkańców Leszna o zdanie czy zgadzają się o dofinansowanie klub? Ja jestem kibicem ale nie zgadzam sie z ta decyzja ponieważ uważam ze dosyć juz miasto zainwestowało w klub który nie odnosi juz sukcesów no i ceny biletów tak ze nie zachęcają do pójścia na mecz.Pora żeby klub i żużlowcy którzy biorą ogromne pieniądze zrobili coś dla miasta a nie tylko czerpali kasę i zyli w dostatku, a zwykły człowiek na głupi mecz nie może sobie iść bo go nie stać.
 
 
87. Dodane przez aaa w dniu 2013-08-23 21:49
Panie Malepszy może czas na odpoczynek skoro woli pan dofinansowywać cos z czego od dawna nie ma korzyści.Moze zacząć dbać o większość a nie o cząstkę?
 
 
88. Dodane przez paweł w dniu 2013-08-23 21:52
ludzie zmiana nazwy klubu to zarazem upadek mam na to fakty pisze jako były zawodnik klubu kłos garzyn krzemieniwo belęcin pawłowice i GARZYN ROZJ KRZEMIENBIEWO
 
 
89. Dodane przez Dominik w dniu 2013-08-23 22:07
frustraci znowu daja znac o sobie tak to jest jak sie nie ma pomyslu na zycie wiec trzeba ponarzekac ZAL wielki ZAL na szczescie NISZOWI to WY jestescie NIE pozdrawiam
 
 
90. Dodane przez paweł w dniu 2013-08-23 22:10
CO TAK DŁUGO
 
 
91. Dodane przez nemezis w dniu 2013-08-23 22:25
nic nie napiszę
 
 
92. Dodane przez miki w dniu 2013-08-23 22:31
A kto słyszałby o tym mieście gdyby nie lata sukcesów Unii. Dlatego w tej chwili trzeba klubowi pomóc. Kto myśli inaczej nie pochodzi z Leszna. A krytycy zawsze wiedzą lepiej. Narzekać i biadolić to taka polska specjalizacja.
 
 
93. Dodane przez LESZCZYNIAK w dniu 2013-08-23 22:51
DO KOM. 70 NIBY KIBICA SPORTU - "...Większość tych komentarzy pisali chyba jacyś debile i ludzie którzy ze sportem nie mają nic wspólnego..." - NA PEWNO MÓWISZ O SOBIE!
 
 
94. Dodane przez abcde w dniu 2013-08-23 22:56
Panie Prezydencie, z pewnoscią na Pana juz nie będę głosować.
 
 
95. Dodane przez ble ble w dniu 2013-08-23 23:00
jest takie madre przyslowie rączka rączke myje i wszystko na temat
 
 
96. Dodane przez Żeby w dniu 2013-08-23 23:05
Żeby chociaż to nasze miasto nie miało długów i nadwyżkami na takie wydatki dysponowało. Ale przy rozpasanych wydatkach i małych dochodach należy się spodziewać, że jeszcze w tym lub w przyszłym roku pojawi się wniosek o zaciągnięcie kolejnych kredytu liczonego w milionach złotych. Kto rozsądny pcha się samemu i przyszłe pokolenia w bagno ? Niektórzy tutaj piszą, że to promocja dla miasta. I co my z tej promocji mamy ? Nawet jeśli gdzieś w kraju kojarzą Leszno z żużlem, to czy to przekłada się na jakieś korzyści dla miejskiego budżetu lub dla mieszkańców ? Promocja jest skuteczna wtedy gdy ściąga się turystów lub biznes. A przy żużlu najwyżej trochę przyjezdnych kibiców przyjedzie, zapłaci za bilet ( nota bene klubowi ) i na tym kończą się ew. korzyści.
 
 
97. Dodane przez rycho w dniu 2013-08-23 23:23
zgadzam się na dofinasowanie uni Leszno ,ale w kwocie która należ podzielić na wszystkie kluby wdziałające w lesznie. jak tecza była w ekstraklasie to prezydent był widoczny na hali i był zainteresowani tęczą Leszno teraz go nie widać ,kompletny brak zainteresowania przez miasto koszykówką w lesznie. zobaczymy jaką pomoc otrzyma polonia Leszno w kszykówce.
 
 
98. Dodane przez do kom 70 w dniu 2013-08-23 23:27
To ty nie obrażaj ludzi, którzy mają inne zdanie niż ty. Od kiedy żużel jest sportem ?????? Żużel jest fabryką inwalidów, ludzi pokaleczonych, za których musimy płacić ogromne koszty za leczenie i rehabilitację oraz renty. Jest to przykre, ale proszę zobaczyć ostatnie doniesienia o Pawlickim. Sport to jest coś co można uprawiać np: pływanie, biegi, jazda rowerem, piłka nożna, siatkowa, koszykówka, kajakarstwo, i wiele innych, ciekawe ile ludzi uprawia żużel ????????????? Miast o od lat nie może wybudować lodowiska, a za chwilę zamknie się pływalnia Akwawit, ale UNIA musi dostać. Przecież to jest klub prywatny i nic miastu do niego. A Panowie Prezesi, może ogłosicie bilansy za ostatnie lata ??? Zobaczymy ile kasy wpływa do klubu i gdzie idzie ???
 
 
99. Dodane przez pioter w dniu 2013-08-23 23:32
Miasto dotuje żużel w Lesznie dlatego, że wszyscy którzy przede mną pisali, że jest to poroniony pomysł nie mają odwagi przyznać się że na stadion nie przychodzili, weźcie się do roboty. Może wtedy będzie Was stać na bilet i odwiedziny na stadionie podczas meczu ligowego. Standardem stało się besztanie wszystkich w sieci, a na elce jest to wyjątkowo uciążliwe, nie wiem czy administratorzy mają nad tym kontrole. Mam nadzieję, że w niedługim czasie to się zmieni wraz z zapowiadanym zmianą prawa w stosunku do osób do tej pory obsmarowujących innych w sieci, nie mających żadnych konsekwencji. Jestem ciekaw, czy te osoby byłyby takie chętne powiedzieć np. Panu Prezydentowi prosto w twarz to samo co mają do napisania w sieci? Napinacze!!
 
 
100. Dodane przez PL w dniu 2013-08-23 23:54
Kupujemy bilety więc płacimy na Unię. Nie zgadzam się z tym, aby miasto finansowało prywatny klub. Dlaczego Pan Prezydent chce dokładać do Unii skoro ok. 90% mieszkanców jest przeciwnych. Osobiście uważam, że klub jest żle zarządzany więc niech sami sobie radzą a nie wyciągają pieniądze od miasta. Powinniśmy wyciągnąć z tego wnioski i zrobić referendum. A może k marsz protestacyjny!!!
 
 
101. Dodane przez byly sponsor w dniu 2013-08-24 00:54
Jozef dla swojej spolki chcesz pieniedzy od miasta Leszna przeciez mowisz glosno ile ty nie dales pieniedzy na UNIE a ty tak naprawde wyciagasz pieniedzy od nas ile sie da i obiecujesz ile sie da ze zatrzymasz i nie pozwolisz odejsc niektorym zawodnikom a po czasie dowiadujemy sie ze Falubaz wzmocnil sie Hamplem do gdzie sa te pieniadze ktore otrzymales co? itd. WRACAJ PSEUDO SPONSORZE TAM SKAD PRZYSZEDLES i NIE POMAGAJ UNII BEZ CIEBIE ZAWSZE DAWALA SOBIE RADE I RADZIC SOBIE BEDZIE bo dopuki TY bedziesz grosza nie damy WRACAJ NA WIES TAM SKAD PRZYSZEDLES.....
 
 
102. Dodane przez Tomasz w dniu 2013-08-24 02:26
Ty 73,ja nie żul tylko ty 73,heheh
 
 
103. Dodane przez bolo w dniu 2013-08-24 02:26
O co wam chodzi przecież sami na nich głosowaliście, a w najbliższych wyborach znowu potulnie zagłosujecie na Pana Prezydenta prawda? Trzeba było głosować na tych co byli przeciwni marnowaniu publicznych pieniędzy na prywatny folwark Dworakowskiego, a byli tacy. Teraz na płacz jest już za późno. Trzeba być mądrym podczas głosowania.
 
 
104. Dodane przez justib w dniu 2013-08-24 02:49
Jestem za REFERENDUM w tej sprawie! Niech mieszkańcy się wypowiedzą,czy chcą sponsorować ten pseudo-klubik! I nabijać kabze prezesikowi i żużlowcom!
 
 
105. Dodane przez do 73 w dniu 2013-08-24 04:42
co ty wiesz o sporcie. w Lesznie mamy mistrzów świata i Europy. a żużel co? Max mistrzostwo Polski. ile razy w ciągu 75 lat. wcale to nie jest taka potęga.
 
 
106. Dodane przez kibic w dniu 2013-08-24 10:07
W Wielkopolsce tylko Lech Poznan a pozdrowienia dla kibiców Lecha z leszna
 
 
107. Dodane przez waga w dniu 2013-08-24 10:18
A może by tak najpierw publicznie klub rozliczył się, na co wydał nasze pieniądze? Może wtedy ludzie inaczej patrzyli by na dofinansowanie żużla! Sama jestem ciekawa, co z tą kasą zrobili! Proszę nam to wykazać!
 
 
108. Dodane przez do Macieja-kom.61 w dniu 2013-08-24 10:20
Drogi Macieju-wiara czyni cuda ale ta przez er-zet!!!
 
 
109. Dodane przez Michu w dniu 2013-08-24 11:38
Jak czytam te komentarze to ogarnia mnie pusty śmiech!!! Za każdym razem gdy Unia przegrywała mecz ludzie pisali, że to sport dla wiochy, że pod stadionem same PGS-y, DGR-y, PLE i inne ościenne rejestracje. No i co z tego wynika? Nic jak zwykle. Leszczynianie rodowici na żużel nie chodzą, a śmieją się z przyjezdnych. I żaden nie zastanowi się nad tym, że taki gość który z Gostynia jedzie żeby zobaczyć żużel musi wydać 40 na bilet, drugie tyle na paliwo, potem musi odstać swoje w korku i pół dnia w dupie. A lokalny "kibic" ma do przejścia na stadion góra 4-5 km i do wydania tylko kasę na bilet no i może na ochrzczone piwo, które serwują w plastikowych kuflach. No i co? I tak nie przychodzi, bo jak żużel transmitują w telewizji to woli posadzić tyłek przed telewizorem i nażłopać się piwa w domowych pieleszach, a jak się kończy żużel to zmienia kanał i ogląda jakąś papkę nadawaną przez TVN lub Polsat. Ręce opadają! A co do cen biletów. 40 to ani dużo ani mało, pewnie że mogłoby być taniej ale jak na razie pewnie się nie da. Nasze gwiazdy speedwaya inkasują duże pieniądze, bo i utrzymanie sporo kosztuje. Dobry motocykl po tuningu to pewnie wydatek koło 50 tysięcy złotych, a zawodnicy zazwyczaj muszą mieć dwa, czasem pewnie i trzy. Muszą mieć mechanika, który dba o te motocykle, muszą mieć kierowcę, który wiezie ich na zawody no i utrzymanie busa, który wymaga przystosowania do potrzeb zawodnika też kosztuje. Paliwo, przejazdy i inne duperele pochłaniają kolejne pieniądze. A jeszcze coś musi zostać bo to sport niebezpieczny i w razie czego lekarz też za darmo leczył nie będzie. Kosztów wiele to i wiele kasy potrzeba na utrzymanie zawodowców w drużynie. Każdy niech się więc sam zastanowi czy 40 złotych za bilet to dużo czy nie. A jeśli to za drogo, to proponuję kupić talię kart i przestawić się na brydża, bo z tego co słyszałem to Unia Leszno ma również sekcję brydżową. Proponu ję wszystkim krytykantom Józefa Dworakowskiego jebnąć się zdrowo w ten głupi łeb. To człowiek prosty ale to właśnie on wyciągnął klub z bagna, w które wepchnęli go jego poprzednicy. Niby mieszczuchy, a nie potrafili zarządzać klubem sportowym. Wstyd wam pewnie, że przyszedł rolnik i doprowadził to wszystko do takiego stanu w jakim jest dzisiaj. Pozdrawi am z wiochy PGS.
 
 
110. Dodane przez waldek z zatorza w dniu 2013-08-24 12:06
Do kom 101 pokaz sie publ!icznie a ci zeby policze''''Pamietaj ze to my kibice szanujemy pana prezesa za to co przez te lata robi i robil bedzie dlaUnii Leszno....to dzieki jego sponsorowaniu Unia ...i hampel wyniesli sie na szczyt....islawe.... a tacy jak ty to pojecia nawet nie maja ...i ''ZADNE PRAWA I USTAWY -NIE ZABIORA NAM ZABAWY..,,'',bo Unia to jest Leszno a nie Konin czy zielona gora' w lesznie tylko UNIA i to musisz pojac..
 
 
111. Dodane przez tysz Józef w dniu 2013-08-24 12:20
kochom Józefa bo jes swój chop jak jo tysz ze wsi i dude bo woził jak jo jeszcze niedawno traktorem świnioki i innych no i nie wolno wom nic na józefa złego godoć, jo go znom i łun powie innym że majom pisoć na wos źle jak bydziecie na niego żle pisoli
 
 
112. Dodane przez do 109 typowy pgs w dniu 2013-08-24 13:21
michu jesli ty przy dzieciach uzywasz takiego slownictwa jak tutaj to faktycznie jestes typowy pgs i wspolczuje rodzinie
 
 
113. Dodane przez Ryszard do Micha w dniu 2013-08-24 13:26
Panie Michu ! Z prawdziwego bagna wyciagnął klub poprzedni zarzad ze Sokołowskim na czele. mam juz pare lat na karku ale pamięc mam dobrą. Poprzednicy Dworakowskiego mieli dużo gorszą sytuacje obejmując klub w 1994 roku po poprzednikach. Unia właśnie spadła do drugiej ligi, poprzednicy właśnie sprzedali Kasprzaka do Piły, a klub miał długi od lat na poziomie całorocznego budżetu. To tamta ekipa wyciagnęła klub z prawdziwego bagna szkoląc na potęgę młodzież i wprowadzając drużynę z 5 juniorami w składzie do ekstraligi wspomagając tych młokosów transferem zagranicznego zawodnika wszechczasów Leigha Adamsa. Przekazali klub Dworakowskiemu z miejscem w Srodku ekstraligii i fakt z długiem rzedu miliona złotych ale niestety miasto nie było wtedy chetne do wspierania klubu na kwore wieszą niż 150-200 tyś. a Pan Św. pamięci Gudzowaty przejmującAkwawit nie dotrzymał slowa i zaprzestał wspierać Unię. Prawda wiec jest chyba taka jak ktoś wyżej napisał. Z akim wsparciem miasta jak miał Dworakowski i jego wspólnicy przez lata to każdy by sobie radził i zdobywał medale. Bardzo jestem siekaw ile przez te 8 lat Miasto przelało pieniedzy na konto lkubu Unia i Społki SSA Unia . Ale tego nikt nam niestety nie powie. Tak jak nie dowiemy sie ile wynoszą wydatki spółki napłace pracowników.
 
 
114. Dodane przez do 103 w dniu 2013-08-24 13:35
radni są tylko za cziliderkami po 50 i za petanką,w czym ich wspiera finansowo prezydent...
 
 
115. Dodane przez KIBIC Z KROBI w dniu 2013-08-24 14:00
RATOWAC ŻUŻEL W LESZNIE,TO NASZ UKOCHANY KLUB . DZIĘKUJEMY PANIE PREZYDENCIE
 
 
116. Dodane przez RADNY w dniu 2013-08-24 14:29
Wstyd mi za koleżanki i kolegów radnych, którzy chcą łamać prawo by napychać kasę prywatnej firmie. Prezydencie! pamięta Pan jak Dworakowski mówił, że Spółka Akcyjna sobie poradzi, tylko nie przeszkadzajcie. I co??? Unia zdycha .
 
 
117. Dodane przez frugo fago w dniu 2013-08-24 14:37
Jeśli pan Malepszy i reszta chalastry chce wspierać prywatną firmę grupy lokalnych monopolistów, to ja poproszę o wsparcie mojej firmy remontowej, a ponadto proszę o przedstawienie dokładnej analizy finansowej ile i na co daje miasto, a ile i na co z tych pieniędzy przeznacza klub, w końcu ja jestem sponsorem i klubu i miasta jako podatnik, więc żądam dogłębnej analizy finansowej przedstawionej przez ratusz i klub
 
 
118. Dodane przez leszczyniak w dniu 2013-08-24 16:46
To jest niebywałe chamstwo aby dawać publiczne pieniądze na prywatny klub cwaniaków.Jest tyle biednych ludzi w Lesznie,tyle potrzeb wystarcz wyjść tylko na ulicę. panie prezydencie miasta Leszna niech pan się opamięta z tą decyzją i nie daje tych pieniędzy.
 
 
119. Dodane przez PW w dniu 2013-08-24 17:51
Czy Ci, którzy tak chętnie dają kasę zastanowili się jak ostatnio miasto Leszno zostało "promowane" przez klub Unia w Lesznie? Jak wszyscy śmiali się i obsmarowywali to miasto?
 
 
120. Dodane przez Damian w dniu 2013-08-24 18:15
żużlowcą odciągnąć z wypłaty! a nie biednych leszczyniaków okradać z pieniędzy! UNIA sama sobie zasłużyła na te swoje kary! nie umieją toru przygotować a my mamy za to płacić? o niee!!!
 
 
121. Dodane przez max w dniu 2013-08-24 18:45
Na co poszła kasa? W ostatnich zawodach juniorów w Lesznie, gdzie unia zajęła ostatnie miejsce podobno nasi juniorzy odstawali sprzętowo od rywali. To ciekawe na co poszła kasa którą dostali od miasta w tym roku. Pewnie Dworakoś i Irek skasowali ją do swych kieszeni. Teraz będzie wiadomo gdzie pójdzie ewentualna kasa z miasta - do kieszeni pseudowspólników figo fago unii.
 
 
122. Dodane przez Górol w dniu 2013-08-24 20:36
Tansze bilety i jestem pewien ze na smoku co mecz komplet!! I Klub napewno by na tym o wiele lepiej wyszedł!
 
 
123. Dodane przez kas w dniu 2013-08-24 21:33
Szybko się miasto "obudziło" ze wsparciem UNII. Zawsze uważałam ,że poprzez sport można najlepiej się rozreklamować. Zresztą czytają na portalach wypowiedzi kibiów z innych miast to "krew zalewa" gdy się czyta co wiedzą o Lesznie :( Miekmy nadzieję ,że ma mastępny sezon współpraca będzie się lepiej układała. A swoją drogą ,znowu Jożin miała rację ;)
 
 
124. Dodane przez damian w dniu 2013-08-24 22:41
za pózno na to unia 2 raz poza 4
 
 
125. Dodane przez alibaba w dniu 2013-08-24 23:20
prezydent dołoży a ciagniki wywiozą za daaarmo
 
 
126. Dodane przez bellek w dniu 2013-08-25 04:03
A pawlickim już nie da kasy??? Przecież "potrzebują" ich również... żenada panie ma lepszy!
 
 
127. Dodane przez 123456 w dniu 2013-08-26 11:29
Poza żużlem w tym mieście oprócz coraz większej ruiny nic nie ma> Dzięki żużlowi też już nic wiecej nie będzie
 
 
128. Dodane przez motocyklista w dniu 2013-08-26 14:28
Niech mi dołożą do podatku od nieruchomości, to jakieś 18 tysięcy na rok TYLKO !!! Będę ich reklamował na T-shircie codziennie przez rok.
 
 
129. Dodane przez Mikołaj w dniu 2013-08-27 09:50
To jest demokracja? Sport dla szarej masy sponsorowany z moich podatków... Promowanie sportowców, i prezesów którzy nie potrafią się wysłowić i oni mają być idolami moich dzieci, jeszcze za moje podatki... Gdzie ja żyje?
 
 
130. Dodane przez były kibic..... w dniu 2013-08-29 03:49
ten żużel to żenada....
 


Najbliższe wydarzenia

Wideo

26.11.2024
Extreme/Lotnicze
11.11.2024 Start XXXI Biegu Niepodległości w Górze
Sport/Biegi
11.11.2024 Start XII Rydzyńskiego Biegu Niepodległości
Sport/Biegi
10.11.2024 Balonowy lot z okazji Święta Niepodległości
Extreme/Lotnicze

Tabele wyników

Terminarze spotkań

Kontakt z redakcją | Polityka prywatności | Regulamin korzystania z serwisu
loga01.png loga02.png loga02.png loga04.png loga05.png loga06.png