Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ

Strony serwisu sport.elka.pl są archiwalne. Najnowsze wiadomości sportowe znajdziesz na elka.pl

Żużel: Wiadomości

 

Dworakowski: Musiałem to powiedzieć

Prezes przemyśli sprawę biletów


Józef Dworakowski zapewnił, że pochyli się nad kilkoma propozycjami kibiców. Przede wszystkim nad kwestią wprowadzenia biletów rodzinnych. (Fot. Rafał Paszek)
22.04.2013 Zdecydowanej reakcji kibiców doczekało się przedmeczowe wystąpienie prezesa Józefa Dworakowskiego dotyczące słabej frekwencji na pierwszym meczu sezonu w Lesznie. W komentarzach na portalu elka.pl zawrzało. – Musiałem to powiedzieć – przyznał sternik Fogo Unii. Podczas rozmowy w Radiu Elka odniósł się także do wielu innych nurtujących kibiców kwestii, między innymi cen biletów, czy słabej postawy obcokrajowców.
Galeria foto: FOGO Unia Leszno - Lechma Start Gniezno 49:41Galeria foto: FOGO Unia Leszno - Lechma Start Gniezno 49:41Galeria foto: FOGO Unia Leszno - Lechma Start Gniezno 49:41Galeria foto: FOGO Unia Leszno - Lechma Start Gniezno 49:41Galeria foto: FOGO Unia Leszno - Lechma Start Gniezno 49:41Galeria foto: FOGO Unia Leszno - Lechma Start Gniezno 49:41Galeria foto: FOGO Unia Leszno - Lechma Start Gniezno 49:41Galeria foto: FOGO Unia Leszno - Lechma Start Gniezno 49:41Galeria foto: FOGO Unia Leszno - Lechma Start Gniezno 49:41Galeria foto: FOGO Unia Leszno - Lechma Start Gniezno 49:41Galeria foto: FOGO Unia Leszno - Lechma Start Gniezno 49:41Galeria foto: FOGO Unia Leszno - Lechma Start Gniezno 49:41

Podczas pierwszego meczu sezonu w Lesznie na trybunach stadionu Smoczyka zasiadło ponad 7 tysięcy fanów. Frekwencja tak bardzo rozczarowała prezesa Fogo Unii, że zdecydował się przed zawodami w ostrych słowach ją skomentować. Wystąpienie nie zostało jednak dobrze odebrane przez fanów oglądających mecz na trybunach. W komentarzach w portalu elka.pl podkreślają, że nie rozumieją dlaczego reprymenda została skierowana do nich, skoro na stadion przyszli. W Magazynie Żużlowym Radia Elka prezes Dworakowski przyznał, że nie żałuje wypowiedzianych słów. – Frekwencja naprawdę napawa mnie troską. A kiedy miałem to powiedzieć? Na końcu sezonu, jak będzie już za późno? Musiałem mocno rozpocząć sezon, by potem nie płakać. Dziwię się, że kibice tego nie zrozumieli. Jeśli kogoś uraziłem, to trudno. Moja intencja była taka, żeby poruszyć. Zdaję sobie sprawę, jak jest ciężko, ale oczekuję, że to kibice będą robić najlepszy marketing. Tyle się mówi, że Leszno to kolebka żużla, najbardziej utytułowany klub. Dlatego liczę na to, że ci którzy przychodzą na stadion, zachęca do tego samego swoich sąsiadów, znajomych. Właśnie po to było moje wystąpienie. Gdy widziałem frekwencję na meczu Częstochową, który był za darmo i potem z Tarnowem i wreszcie podczas ligowego z Gnieznem, to pomyślałem, że muszę coś palnąć, żeby coś się stało. Może to był falstart z mojej strony? Daj Bóg, że kibice szybko zapomną i wybaczą – przyznał sternik Fogo Unii.

Kibice problem z frekwencją widzą nieco inaczej i od razu podają przyczynę. Ich zdaniem od przychodzenia na stadion odstraszają wysokie ceny biletów. Do propozycji ich obniżenia prezes odnosi się jednak z rezerwą i przedstawia szczegółowe wyliczenia. – W 2007 roku średnia na meczach w sezonie wynosiła 11 800 kibiców, a utrzymanie drużyny kosztowało 2 miliony 850 tysięcy. W kolejnym mistrzowskim sezonie, 2010, średnia frekwencja była na poziomie 8900 a koszt drużyny wynosił 5 milionów 517 tysięcy. W 2011 liczba kibiców jeszcze spadła, a wydatki na drużynę wzrosły do 5 milionów 700 tysięcy. W zeszłym roku średnia kibiców - 5780, a wydatki były duże, ponadto jeden zawodnik mało jechał, a bardzo dużo dostał. Zapraszam kibiców zimą do pomocy. Niech usiądą ze mną do negocjacji z zawodnikami i spróbują przekonać ich do niższych kontraktów. Poza tym, nikt mi nie da gwarancji, że jak bilety będą tańsze, to kibiców będzie więcej. Kto poniesie konsekwencje finansowe, jeśli kibiców nie będzie wystarczająco dużo i klub odnotuje stratę? Oczywiście, jak w to w spółce, odpowie za to prezes. Jak długo mam odpowiadać? – pyta retorycznie.

Józef Dworakowski zapewnił jednak, że nad kilkoma propozycjami się pochyli.

„Musiałem mocno rozpocząć sezon, by potem nie płakać. Dziwię się, że kibice tego nie zrozumieli. Jeśli kogoś uraziłem, to trudno.”

Przede wszystkim nad kwestią wprowadzenia biletów rodzinnych, których fani domagają się od kilku sezonów oraz wydzielenia sektora z tańszymi biletami. – Przed sezonem byłem przeciwny takim biletom, ale w ciągu tygodnia jeszcze raz się nad tematem zastanowię. Przeanalizujemy kilka wariantów i poinformujemy kibiców o decyzjach. Jeśli chodzi o tańszy sektor, to jestem gotowy takie rozwiązanie wprowadzić na próbę. Na pewno podczas jednego z najbliższych spotkań taki wariant będzie miał miejsce – mówi sternik.

Prezes odniósł się także do krytyki jaka spadła na klub za działanie marketingowe. - Marketingowo zrobiliśmy multum, więcej niż kiedykolwiek. Tylko ja wiem ile firm odwiedziliśmy, ile ofert wysłaliśmy i ile spotkań się odbyło, by pozyskać sponsorów, wreszcie ile zostało zorganizowanych eventów z udziałem całej drużyny. W wielu przypadkach marketing dziś przypomina żebranie o każdą złotówkę. Powiem szczerze, że jeśli nadal wszystko będzie się opierać na mojej firmie i wsparciu kilku innych sponsorów, to nie wierzę w utrzymanie żużla w Lesznie.

W rozmowie z prezesem Fogo Unii nie mogło zabraknąć tematu aktualnej dyspozycji zawodników, a w szczególności słabej formy obcokrajowców. - Moim obowiązkiem jest bronić drużynę. To nie jest tak, że oni nie chcą jechać. Sądziłem, że zagraniczni zawodnicy będą zdobywać po 8, 9 punktów w meczu. Na razie tak nie jest. Wiem, że jest im wstyd z tego powodu. Bjerre przyznał w rozmowie ze mną, że ma dobry sprzęt, ale z nim jest coś nie tak. Oni wiedzą, że na ich miejsce czeka młody Duńczyk Michelsen, który aż rwie się do jazdy. Była reprymenda z mojej strony. Krajowi liderzy też nie błyszczą. Przemek ma wielkie serce do walki, ale coś nie idzie. Serce mi się kraję, jak widzę gdy Damian w jednym wyścigu przyjeżdża pierwszy, a w następnym ostatni. Myślę, że to jest kwestia detali i wkrótce wszystko już zagra Drużyna pracuje. Poza tym kibice doskonale wiedzą, że myśmy nigdy nie potrafili walczyć wyjątkowo skutecznie na twardych torach. Niestety komisarz ekstraligi stał się teraz bardzo ważną postacią i nie wszystko od nas zależy – dodał Józef Dworakowski.

Prezes zaapelował też do kibiców, by z optymizmem spojrzeli w przyszłość. – Gdy przeczytałem te wszystkie komentarze, to ręce mi opadły. Kibice oczywiście mają prawo narzekać. Szkoda tylko, że nie potrafimy się cieszyć, zdobyliśmy przecież dwa punkty. Zespół walczy, wspaniale spisuje się młodzież. Nie na jednej niedzieli się opiera żużel. W Lesznie ten sport istnieje już od 75 lat i jeszcze długo będzie istniał, także bez Dworakowskiego. Nie dramatyzujmy – zakończył sternik Fogo Unii.

Marcin Hałusek
 

W tym temacie:

   

Komentarze

 
1. Dodane przez mór w dniu 2013-04-23 13:36
Kasa, kasa, kasa, kasa, kasa :) Zaraz będzie przymus chodzenia na żuzel czy jak ? :)
 
 
2. Dodane przez Obóz pracy w dniu 2013-04-23 13:40
Panie Józefie, ja bym bardzo chętnie poszedł na żużel, ale co zrobić jak mi szef od początku roku wypłaty nie dał? I to człowiek, który popiera Pana w 100% i chodzi do kościoła.
 
 
3. Dodane przez TED w dniu 2013-04-23 13:42
Początek końca żużla w Lesznie.
 
 
4. Dodane przez wacław jarząbek w dniu 2013-04-23 13:42
Łubu dubu, łubu dubu niech zyje prezes naszego klubu. NIECH ŻYJE NAM. POZDRAWIAM
 
 
5. Dodane przez no w dniu 2013-04-23 13:45
nad biletami rodzinnymi nie ma się co zastanawiać one powinny być od razu a nie teraz chce myśleć, przypuśćmy 2 dorosłe osoby to już kwota 68 zł(kobieta+mężczyzna ) jakieś dziecko ulgowy no i już kwota 100zł + jeszcze jakieś jedzenie napój i kwota rośnie. Dla normalnego zjadacza chleba to dużo za tylko 1,5- 2h rozrywki nie oszukujmy się. Prezes musi walczyć o kibica ale on też musi zrozumieć tego kibica. Najniższa krajowa wiadomo ile jest ~1150zł - rachunki jedzenie to ile zostaje na rozrywkę. Prezes zapomniał tego skalkulować. Ja nie chodzę, lubię żużel ale za drogo żeby iść na stadion na ligę za 38zł samemu to już jest grill dla kilku osób. Wystarczy dołożyć 2 tyle i grill jak trzeba. Żużel i bez tego można się obejść, ale nie o to chodzi.
 
 
6. Dodane przez Jacek w dniu 2013-04-23 13:53
Narzekanie na potencjalnych klientów na pewno nie przyniesie spodziewanego efektu. Gdy czytam wypowiedzi prezesa to od razu przypomina mi się Ballada o dwóch koniach, Wojciecha Młynarskiego. "...T en woźnica bat swój brał, Brał go tęgo w dłonie obie I... grzecznego konia prał... A do niegrzecznego mawiał, Strojąc głos na srogi ton: Jak się będziesz, draniu, stawiał, To zarobisz tak jak on! ..."
 
 
7. Dodane przez Kleofas w dniu 2013-04-23 13:55
Pan Prezes jako stary biznesmen powinien wiedzieć że frekwencję napędzają gwiazdy. Trzeba wyłożyć kasę na gwiazdę to i ludzie przyjdą co w sumie zwróci się z nawiązką. Niestety ale teraz nie ma nikogo pokroju Kołodzieja czy Hampela. Przychodzić i jednocześnie wydać sporo kasy aby móc pooglądać juniorów lub cienkich Skandynawów nie jest niczym specjalnie ekscytującym. Trzeba w inny sposób zachęcić ludzi a nie prawić im reprymendy i robić fochy.
 
 
8. Dodane przez Kibic w dniu 2013-04-23 13:56
Niech zrobi jeszcze droższe bilety to na pewno będą tłumy na stadionie.. Ludzi ledwo stać na utrzymanie domu, a przy takich cenach biletów nie ma co się dziwić że ludzie oddalają się od speedwaya..
 
 
9. Dodane przez Tomasz w dniu 2013-04-23 13:58
Zbyt pięknie pan to swoje wystąpienie opisał aby w ogóle to komentować.Niech pan trwa w tym przekonaniu,życie pana zweryfikuje.
 
 
10. Dodane przez zielonyPL w dniu 2013-04-23 13:59
Pan Józef ma 100% racji i ja się z nim zgadzam bo w Lesznie jest dużo kibiców Sukcesu i obojętnie jaka będzie cena biletów czy Unia będzie wygrywać czy nie to i tak będą narzekać.A najwięcej narzekają ci co Nie chodzą na stadion..Jestem za tym by były tańsze bilety to będę brał ze sobą narzeczoną kto wie może moi koledzy też wezmą żony
 
 
11. Dodane przez 325 w dniu 2013-04-23 14:09
czyli można się spodziewać, że na jeden mecz będzie jeden sektor z tańszymi biletami, może jakieś bilety rodzinne a ceny 38-30-26 pozostaną bo Pan Prezes nie ma gwarancji że jak będą tańsze to przyjdą ludzie... hahaha może gwarancji nie będzie miał na piśmie ale kto nie ryzykuje ten nie wygrywa... zagwarantowane ma na pewno to że przy takiej cenie biletów stadion będzie wyglądał jak w niedziele... lepiej nie będzie, może być tylko gorzej...
 
 
12. Dodane przez :):) w dniu 2013-04-23 14:10
dajmy sobie spokój z tym żużlem. to żenada!!! w sobotę godzina 18, hala TRZYNASTKA, piłka ręczna. Tu są dopiero emocje, 60 minut walki i świetny doping kibiców.
 
 
13. Dodane przez ona w dniu 2013-04-23 14:12
Panie Prezesie niech pan sie nie martwi tymi baranami co to wypisują bo oni na mecz nie chodza a siedza tylko w knajpach i sie wymądrzają.Pozdrawia m i niech pan działa tak jak do tej pory.
 
 
14. Dodane przez skl w dniu 2013-04-23 14:14
wszystkie kluby chciały by mieć tak dobrego sternika klubu a tu zamiast sie cieszyc to sie czepiają
 
 
15. Dodane przez Rafał41 w dniu 2013-04-23 14:28
Myślę, że niekoniecznie wszystko można wytłumaczyć kryzysem ekonomicznym i wysokimi cenami biletów. Owszem to ważne, ale osobiście uważam, że główną przyczyną spadku zainteresowania żużlem w Lesznie jest przesyt sukcesów na przestrzeni ostatnich 5 lat. Prezes przywołuje dane o frekwencji z 2007r., ale proszę pamiętać, że Unia zdobyła wtedy mistrzostwo po blisko 20 latach przerwy. Na trybunach zasiadło nowe pokolenie spragnionych sukcesu sportowego. Ten stan nie mógł utrzymywać się w nieskończoność. Po prostu w miarę konsumpcji danego dobra (wysokiej jakości widowiska sportowego) spada w sposób zupełnie naturalny poziom zadowolenia z jego oglądania i człowiek poszukuje się innych rozrywek. To jest podstawowe prawo ekonomii (malejącej użyteczności marginalnej)Panie Dworakowski, na której podobno Pan się tak świetnie zna. Ponadto brak gwiazdy w zespole, czyli szarość potęguje tą sytuację. Nie oszukujmy się Unia to w chwili obecnej przeciętna drużyna ekstraligowy z szansami na 5-7 miejsce w tabeli końcowej. Trzeba zatem kilku chudych lat, aby znów kibice odzyskali wigor przychodzenia na stadion (głód sukcesu) i wtedy znowu się zacznie biznes lepiej kręcić. Nie można stale wygrywać, bo to nudne...
 
 
16. Dodane przez ja w dniu 2013-04-23 14:43
panie prezesie jeszcze raz przypominam obnizyc ogolne ceny biletow nie z trzydziestu kilku od razu na 10 tylko powoli na probe 2 meczy jezeli kibice nadal nie przyjda trudno wtedy wyjsc na stadion z apelem lub do elka.pl ze zrobilem wszystko co chcieliscie a was nadal nie ma.podejrzewam ze ceny i tylko ceny odstraszaja ponad 100 zl na bilety dla 4 osob w rodzinie a gdzie cos zjesc wypic skromnie oczywiscie, za chwile na stadion z paluszkami sie nie wejdzie haha bo co co sprzedaja na stadionie takie rzeczy tego zabronia OBNIZKA CEN BILETOW NA PROBE
 
 
17. Dodane przez zdziw w dniu 2013-04-23 14:43
Prezesie! Marketing to nie tylko poszukiwanie sponsorów, to przede wszystkim walka o widownię, o odbiorców reklamowego przekazu. Jak największą widownię, bo od liczby widzów zależy stopa zwrotu poniesionych nakładów na reklamę i promocję! A tu Pan ma, dla najważniejszego segmentu każdego show, tylko reprymendy i oremusy. To szkodnictwo, a nie marketing. Jak Pan będzie miał pełne trybuny, to będzie Pan miał sponsorów. Panu się wydaje, że jest Pan za wielki, żeby zabiegać o zwykłych kiboli. Pan siada do stołu tylko z Prezydentem, z prezesami firm, aby ich skroić na większą gotówkę. A to błąd, bo kiepska frekwencja działa w rozmowach, które Pan prowadzi, przeciwko Panu. Zrób Pan to, co robią wielkie, europejskie kluby piłkarskie - zróżnicuj Pan ceny biletów; od kilku złotych, przez kilkanaście, do kilkudziesięciu. wpuść Pan za darmo kobiety i, na wydzielony sektor, zorganizowane grupy młodzieży szkolnej. I rozgłoś Pan to w całym mieście oraz w okolicy. Wypuść Pan, z banerami, swoich groszorobów: Lindgernów, Bjerów, Pawlickich, Musielaków, Balińskich, niech jeżdżą, trąbią i zachęcają do przyjścia na stadion. I niech na godzinę przed meczem ustawią się przed tym stadionem i witają przybywających, podpisując programy i traktując ich, jak najcenniejszych gości. Myśli Pan, pewnie, że to dla żużlowców jest upokarzające. Ja widziałem fetę, jaką w Berlinie urządziła stajnia Ferrari, po wygrania Formuły 1 przez Schumachera. Im to, wielkim mistrzom i osobom z czołówek światowych gazet nie tylko, że nie uwłaczało, ale sprawiało przyjemność. Jak będziesz Pan miał 20 000 widzów, będziesz Pan miał i wspaniałą sportową atmosferę, i wielkie widowisko, i entuzjazm społeczeństwa, i, co za tym idzie, przychylność władz i sponsorów. Proste, jak budowa cepa. Inna rzecz, że generalnie popularność żużla mocno siada ( żenujące kilkadziesiąt tysięcy telewidzów w całej kolejce!) - moim zdaniem poprzez system, w którym warunki dyktują zawodnicy, a zwłaszcza gastarbeiterzy. Te kontrakty to skandal - nie może tak być, że Hampelowi nie chciało się, bo się nie opłacało, nawet ruszyć d... z Piły na mecz drużyny, której był kapitanem, bo swoje kasował w Lesznie, ćpiąc niedzielny rosołek w domku z rodzinką. No, czy Hampelowi spadła by korona z głowy, gdyby poszedł do kibiców, usiadł z nimi na trybunach i kibicował kolegom? Pewnie ten prostak nawet nie pomyśli, że jego pensję napędzają ci lekceważeni kibice, ale, od czego jest Pan? Pan to powinien wbić do kontraktu i to egzekwować i za to mu płacić! Ale przecież taki Hampel zlekceważył także Pana, a Pan odreagowuje to na kibicach? Gastarbei terzy są antyreklamą leszczyńskiego żużla, bo Duńczyk ma coś z głową, a Szwedowi nie pasuje tor, ale żaden nie przebywa w klubie ani minuty przed meczem, ani po meczu. Biorą swoją kasę i tyle ich w Lesznie widać. To, kto ma ich naprawić i wyregulować? W spotkaniach przedsezonowych z kibicami i sponsorami Pańskie zagraniczne gwiazdy olewały przyjazd do Leszna. Powiedz Pan czy rodzina Adamsa - żona, dzieci - choć raz zasiadła w Lesznie na meczu, na trybunach? Nie, bo nawet jej do głowy nie przyszło, żeby w jakiś sposób solidaryzować się z klubem, w którym mąż zarabiał wielkie pieniądze i był tu kapitanem. To samo z Bjere i Lindgrenem. Zapytaj Pan, publicznie, tych swoich pracowników czy przywiozą swoich krewnych, a może i duńskich i szwedzkich fanów do Leszna na mecz i, co zrobią, aby spopularyzować żużel w Lesznie, żeby przyciągnąć kibiców na stadion. Itd, itd. Powiem Panu Prezesie! To przestaje być sport nas wszystkich, bo jest to już cwaniacki i prywatny geszeft ludzi żyjących z żużla. Co ja mam mysleć o Lindgrenie, który winą, za swoją źle wykonaną pracę, obarczył leszczyński tor, czyli swojego pracodawcę. To ma być marketing? Wyobraża Pan sobie, że karzełek zdobyłby się na podobne brednie w Anglii, Danii czy Szwecji, mimo że tam nikomu nie przyjdzie do głowy, aby preparować tor pod jednego zawodnika. Ścignie Pan oszczercę i da mu Pan po pensji? Chciałbym to wiedzieć! Dopóki to wszystko się nie zmieni w Lesznie i w Polsce, czep się Pan tramwaju, a nie mnie! PS. Nie mam ochoty zapamiętywać pisowni nazwisk tych żużlowych nielotów, więc je piszę, jak je słyszę. Też jest to poprawnie.
 
 
18. Dodane przez Leszno w dniu 2013-04-23 14:57
A czy Pan Prezes zadaje sobie sprawę że w Lesznie nie ma pracy? Bezrobotny kibic w tych czasach zamiast wydać ponad 100 zł na bilety dla całej rodziny woli iść do sklepu i kupić za to jedzenie na tydzień więc jest różnica. Dziwienie że na darmowy trening był cały stadion,dobrze jest przy tym podkreślić słowo darmowy na który każdy może sobie pozwolić żeby iść nawet 6-cio osobowa rodzina. Od lat jestem kibicem Unii Leszno, jak miałem prace bywałem na każdym rozgrywanym meczu w Lesznie, mogłem sobie pozwolić na to aby zabrać żonę i dzieci, teraz ledwie wiąże koniec z końcem, więc jak ja mam iść do cholery na żużel pytam się Panie Prezesie jak!? Pana utrzymuje żużel i agromix, wiec nie wie Pan co to być bez pieniędzy... Niech Pan robi tak dalej a na stadionie nie będzie nikogo. Dobra rada idź już Pan w końcu z tej Unii. Może będzie lepiej bez Pana!
 
 
19. Dodane przez tim w dniu 2013-04-23 15:06
Ej, tak sobie liczę: na sezon trzeba 5 mln. z tego: 1,5 daje miasto, do tego wpływ z biletów, prawa do transmiji TV. Jeśli prezesa przerasta zebranie pozostałej kwoty na najbardziej utytułowany klub żużlowy w Polsce to niech da szansę komuś innemu. Zdolnych ludzi nie brakuje, a z prezes to już trochę beton - niestety.
 
 
20. Dodane przez do 17 w dniu 2013-04-23 15:25
nic dodać nic ująć, problem jest tylko taki, że Pan Prezes tego nie zrozumie :( jeśli Pan Prezes nie radzi sobie to czas na zmiany, nie zawsze jest 2010 r. :)
 
 
21. Dodane przez do zdziw w dniu 2013-04-23 15:33
i tutaj wyszło szydło z worka, że jesteś kibicem z przed telewizora a nie prawdziwym fanem żużla odwiedzającym stadiony Polski i Europy. Nie masz pojęcia w wielu kwestiach a w jednej to na 100 % nie wiesz jak było naprawdę. Otóż wyobraź sobie, że żona i dzieci Adamsa wielokrotnie odwiedzali Leszno i zasiadali na trybunach leszczyńskiego Smoka. I nie byli w Lesznie tylko w dniu meczu ale przez parę dni. Znawco teoretyku :-P
 
 
22. Dodane przez Maria w dniu 2013-04-23 16:25
Człowiek oderwany od rzeczywistości, do tego nasiąknięty PRL-em! Bilety to wciskali pracownikom w tamtych latach ci z socjalnego, bo wszystkie zakłady pracy to robiły! Opierniczyć tych co przyszli i jeszcze wymagać że "tą mową podłą" mają namawiać sąsiadów, kolegów, rodzinę by też przyszli na Smoka bo prezesowi jest mało!A sami ruszcie dupę i biegajcie po mieście, reklamujcie niedzielne mecze - za to bierzecie sobie krocie przecież!Jedyna reklama jaka wisi to przy Konstytucji ubiegłoroczne GP - tacy zarobieni, że nie ma czasu tego sprzątnąć?!Myślicie, że ten wasz marketing polegający na paru plakatach w wystawach sklepowych to juz wystarczy?! Poza tym ludzie nie mają pracy ale to wg prezesa pewnie tylko jakieś śmieci a nie ojcowie rodzin,którzy muszą liczyć każdy grosz zanim go wydadzą!! Nie musimy pana ani słuchać , ani oglądać - (...) Jak jeszcze raz pan wyjdzie z taką mową to zagłuszymy gwizdami! dosyć pana "metod" przed którymi kto żyw to ucieka do innego klubu albo z trybun! Sprawa Hampela na zawsze pozostanie brudna - pan podobno nie dawał forsy do przodu tylko zawodnicy mieli ją podnosić z toru! okazuje się zupełnie co innego - sam pan sobie winien! I niech pan przestanie obrażać ludzi bo nie jest pan królem tylko zwykłym szefem firmy z 50 pracownikami- tam niech pan wrzeszczy choć dZiwię się tym którzy dają się poniżać! Zdziw post 18 sam napisałeś dlaczego się to tak gorączkuje- .."to przestaje być sport nas wszystkich. bo to jest już prywatny i cwaniacki geszeft ludzi żyjących z żużla". A czego ty się spodziewałeś! Ty jeszcze nie zrozumiałeś, że to spółka akcyjna i wszystko to biznes, bo takie to czasy i im mniej im wpływa tym im psychika bardziej siada i nerwy puszczają ale żeby publicznie?! Teraz każdy który kupił traktor musi namówić sąsiada do tego samego albo przy płaceniu raty dostanie po łbie że nie przyprowadził nowego klienta!A każdy kibcic, który został poniżony w niedzielę, przytarga na chama chociaż jednego sąsiada, sam mu kupi bilet, byle się pan prezes ucieszył, bo on chce tak mieć jak w Częstochowie albo Zielonej! Tyle tylko że tam ludzie mają gęby uśmiechnięte od ucha do ucha,bez względu na wynik zawodników - magia zadowolenia a nie wiecznego bręczenia!Jeździł pan tam często "załatwić kogoś czy sprawę- nie ważne i nic się nie nauczył od króla paliwa?! Pan się masz kłaniać ludziom, którzy płacą /jeszcze/ a nie odwrotnie , żeby było jasne!
 
 
23. Dodane przez Kas w dniu 2013-04-23 16:25
Zgadzam się z Prezesem, że na jednej niedzieli żużel się nie kończy.Wszyscy fani żużla leszczyńskiego wiedzieliśmy ,że będzie trudno ponieważ nie ma wielkich nazwisk, ale to mi się właśnie podoba. Lepiej dać kibicom coś nowego .My kibice jesteśmy ciekawi jak sobie poradzi młoda drużyna, a co do Hampela to sobie już odpuśćmy...Jaki z niego był lider drużyny wszyscy widzieliśmy i ja dziękuję za takiego kapitana, a po za tym kto byłby w stanie płacić za niego? Leszno? No chyba nie bo widząc komentarze wielu pseudo kibiców i bardzo wątpliwe.Niech się ściera w Falubazie .My mamy naszą młodą Unię i wspierajmy ją , każdy jak umie.
 
 
24. Dodane przez do 21 w dniu 2013-04-23 16:33
A ja zgadzam się ze komenarzem 17 i chodzę na stadion co mecz. tu chodzi oto, ze adams przez tyle lat nigdy nie wyszedl sam do kibicow, nigdy sie specjalnie nie identyfikowal z druzyna. i nikt w klubie nie wykorzystal tego potencjalu jakim byl fenomen Adamsa jezdzace tyle lat w jednej druzynie
 
 
25. Dodane przez speedway w dniu 2013-04-23 16:34
Powiem tylko tyle, w sezonie 2013 spadek FOGO UL...do pierwszej ligi. Smutne lecz prawdziwe.!
 
 
26. Dodane przez kibic uni w dniu 2013-04-23 16:41
witam z mila checia chodzila bym na zuzel z moim chlopakiem ale niestety taki wydatek jest duzy zmnieszcie cene biletow to napewno duzo ludzi pojdzie wiec pomyslcie o zmniejszeniu ceny biletu
 
 
27. Dodane przez do21 w dniu 2013-04-23 16:52
Z praw do transmisji tv kluby też mają jakąś forsę i to w zależności od oglądalności! Kto wybiera mecz tv to jego sprawa więc dorzuca coś dla swojego klubu!Jak prezes co do Marketingu "ogromnego" tak żebrał o każdą złotówkę jak w niedzielę obrażając kibiców-sponsorów,to efekty będą takie jak ma albo gorsze! Świeci tą swoją firmą niczym zbawiciel, że tylko on a przecież ta spółka liczy chyba 5 udziałowców i do tego jeszcze Fogo! Jak pan będzie robił - juz drugi raz zresztą - taki marketing jak w niedzielę to i oni uciekną - markę firmy się tworzy a nie rujnuje durnymi wystąpieniami. Dyplomacja polega na tym, że dwa razy pomyśl zanim coś powiesz i może lepiej w końcu zamilcz!
 
 
28. Dodane przez cyklista w dniu 2013-04-23 16:53
Dmuchajcie sobie zuzlowy balonik, ale bez miejskiej kasy. Miejska kasa tylko dla amatorskiego poziomu.
 
 
29. Dodane przez Znawca sportu olimpijskiego w dniu 2013-04-23 17:01
Czy to nie smutne ,że Leszno traci głowę dla tak niszowego sportu.Młodzi wyksztalceni wolą oglądac i bywac na Formule I!!!(chocby na Wegrzech...)
 
 
30. Dodane przez do Kas w dniu 2013-04-23 17:05
A taki to był lider z tego Hampela , że co rok mieliśmy jakiś medal sklerotyku! taki to był lider i Kapitan! Każdy dołożył swoją cegiełkę do ogólnego wyniku i było pięknie z Trojem i Juricą a nawet Adamczewskim! I długo takiego Kapitana Unia mieć nie będzie bo Ballynę rzucili na pożarcie i boczny tor a Przemuś nie daje rady! Zero szacunku dla zasłużonych zawodników z ostatnich lat , zero i dlatego pychą takich jak ty już się dławimy!A jak się jużudławimu to ani owy sponsor się nie pojawi przy takich praktykach a i Fogo ucieknie i nawiedzeni będą mieli czystą Unię - gołą i wesołą wg zasady "po mnie tylko zgliszcza"!
 
 
31. Dodane przez xxx w dniu 2013-04-23 17:05
Jest tylko jedno rozwiązanie obecnej sytuacji - niech to bedzie ostatni sezon tego prezesa i tego zarzadu, moze jakims cudem uda sie utrzymac w e-lidze, a w przyszlym roku...nowe mlode i perspektywiczne wladze ale stara nazwa druzyny i zawodnicy zwiazani z Lesznem, do tego bilety po max. 30 i 20 zl i wszystko wroci do normy. Tak na marginesie - za Rufina bylo bagno, Jozef nas z niego wyciagnal, a teraz wpakowal spowrotem. Zaczynamy od poczatku.
 
 
32. Dodane przez andy w dniu 2013-04-23 18:39
W kwestii formalnej - Unia to jest prywatny Klub, spółka akcyjna. To nie jest klub miejski. Jeżeli coś nie idzie tak jak powinno, to zmienic zarząd, sprzedać udziały itp. Nie narzekać na kibiców. Gdzie jest napisane, że w Lesznie musi być żużel.A może sprzedac klub jakiemuś miliarderowi z Rosji albo szejkowi.
 
 
33. Dodane przez Ted w dniu 2013-04-23 18:40
Ciekawy jestem ile było rozdanych darmowych wejściówek dla tzw.VIPów JAKIM PRAWEM.
 
 
34. Dodane przez Kri w dniu 2013-04-23 19:00
Panie Prezesie. Nie musiał Pan tego na stadionie powiedzieć. Więcej, nie powinien Pan tego mówić. Tym ludziom, którzy JESZCZE przyszli na stadion powinien Pan powiedzieć: "Kochani, dziękuję Wam za zakupienie biletów czy karnetów" i zachęcać do bycia na następnych meczach. Ale Pan zachował się jak przysłowiowy słoń w składzie porcelany. A później, po przeczytaniu komentarzy "Ręce Panu opadły". Sorry ale u osoby publicznej rozum musi górować nad emocjami.
 
 
35. Dodane przez Tom w dniu 2013-04-23 19:08
A ja popieram Józefa. Chłop wie co robi. Ceny biletów może są drogie jak na Leszno ale sztuka kosztuje. Nie wiem ile kosztuje bilet do kina ale chyba podobnie co na żuzel, a może cena biletu do teatru? Bilet do teatru kosztuje 70 - 80 zł dla niewtajemniczonych. Sztuka kosztuje i żużel też.
 
 
36. Dodane przez Darek w dniu 2013-04-23 19:21
jest kibic który chodzi na stadion i ten który ogląda wydarzenie przed tv. Ja wole zostać w domu, ale to nie oznacza , że jestem nieprawdziwym kibicem. Dzięki telewizji sport dociera do wiekszości ludzi. Sądzę, że prezes idzie w złym kierunku, nie podpisując umowy z tv, ponieważ kibice narodzą się poprzez oglądanie meczy przed telewizorem. Nie można liczyć ze grupa 15 tys. zawsze przyjdzie na mecz, biorąc pod uwagę to, że jestesmy pesymistycznym narodem. Prezes nie ma łatwego zadania, ale na pewno przymus w niczym nie pomoże. Za dużo się mówi o kasie,kibic chcę widowiska a nie słyszeć o problemami w budżecie klubu, każdy ma własne problemy, a na mecz idziesz po to aby się rozerwać. Ceny biletów faktycznie za wysokie, tablica z wynikami ? czy to aż tak duży wydatek? kilka prostych zmian więcej spokoju, niech ospali kibice skupią sie na dopingu a prezes nad zmianami pozytywnymi.
 
 
37. Dodane przez koala w dniu 2013-04-23 19:50
ŻENADA chłopie odejdz z klubu i tyle a nie wiecznie narzekasz i jeszcze z pyskiem na ludzi za co że nie chcą posiedzieć półtora godziny za 38zł
 
 
38. Dodane przez doves w dniu 2013-04-23 19:51
po tym wystąpieniu, nie dosyć, że na stadion nie przyjdą osoby, które nie były na pierwszym meczu, to jeszcze nie przyjdzie na stadion część z tych, którzy byli teraz. Brawo Józef, brawo! szczerze mówiąc wolę jechać na bułgarską! Rozumiem, że w ubiegłych latach koszty utrzymania drużyny były wysokie, ale teraz? Teraz nie ma kto jeździć! Zrezygnowaliście z Jarka na rzecz skandynawskiego nieporozumienia
 
 
39. Dodane przez dav w dniu 2013-04-23 20:08
Do 10 popieram calkowicie. Kibice sukcesu tylko krytykuja jakby bilety byly za 20 to by pisali tak samo!tu nie chodzi o cene biletow tylko o to czy ktos kocha ten klub czy nie! Odmowcie sobie flaszki i paru piwek to bedziecie miec na bilet i proste!
 
 
40. Dodane przez Tomek Leszno w dniu 2013-04-23 20:57
Zawodnik mało jechał a dużo dostał.Ale ten zawodnik już nie jedzie u nas poszedł żerować za miedzę a bilety drogie sponsor tytularny a bilety drogie zawodnicy jeżdżą za mniejsze kwoty a bilety drogie frekwencja leci mocno w dół a bilety drogie.TO DO CHOL....CZEGO PON PREZES POTRZEBUJE ŻEBY PRZEJRZEĆ NA OCZY !!!!!!!!
 
 
41. Dodane przez opeciak w dniu 2013-04-23 20:57
Panie Prezesie,dlaczego nie ma ulgowuch biletów dla emerytów???
 
 
42. Dodane przez Prezes nieudacznik w dniu 2013-04-23 21:07
Panie "prezesie". Jedna rada. Pan spojrzy na USA, na prywatne kluby sportowe, wszystkie, bo takie tam zarabiają pieniądze, a więc takie jak Unia Leszno. Pan spojrzy i zobaczy skąd biorą kasę, nie, nie na pewno nie z biletów te wysokie kontrakty zawodników, ale z całej otoczki/ gadżety,bibeloty,gas tronomia,imprezy towarzyszące itp./ Tam nawet hot-doga czy popcorn sprzedaje pracownik klubu, bo na tym zarabia się i 400%, a nie jak u nas wydzierżawić miejsce za grosze prywatnej osobie, a co tak łatwiej Prawda? Żeby być prezesem klubu należy mieć menadżera od tego /czyt. Biznesmena z krwi i kości zarabiającego dla klubu/. Taki człowiek potrafiłby sprzedać nawet zapach zawodów żużlowych w słoiku. TAK, TAK TRZEBA ZAKASAĆ RĘKAWY i wystarczy brać dobre przykłady zza oceanu, a narzekanie się skończy. Trzeba nam takich właśnie ludzi w klubie, ale co ja wiem ,prawda? RACJA JEST TYLKO JEDNA "RACJA PREZESA", tak bo Pan nie chce słuchać mądrych ludzi.
 
 
43. Dodane przez sredni w dniu 2013-04-23 21:27
Panie Dworakowski - Pan sie wypowiedziec skladnie nie potrafisz... chetnie bede sluchal takich wypowiedzi przed meczem dobry kabaret bo cala reszta to wola o pomste... ma Pan problem z rozumieniem i czytaniem pytan.... nie potrafi Pan rzeczowo odpowiedziec na pytanie... prosze zatrudnic kogos do PR bo kiepsko to widze a samemu usiasc na fotelu i przegladac kamery i liczyc zlotowki w kasie. Dziekuje.
 
 
44. Dodane przez -xyz- w dniu 2013-04-23 21:40
" Jeśli kogoś uraziłem to trudno ." - cały Józef Dworakowski !!! ....... "Daj Bóg , że kibice szybko zapomną i wybaczą ," - daj pan spokój Panu Bogu panie Dworakowski . Nie raczył Pan przeprosić kibiców , to wybitnie Pana sprawa , ale Boga nie mieszaj do swojego grubiaństwa i braku taktu . Mamona odbiera zdroworozsądkowe myślenie i pewnie stąd wprowadzono bilety dla maluszków . Baw się Pan dobrze z Krasnalem i Fredką !!!
 
 
45. Dodane przez falubaz w dniu 2013-04-23 21:42
Bardzo ciekawe komentarze ... ciekawa lektura dziekuje ... jako kibic mam jeden wniosek komentrzy pochlebnych jest nie wiele - zazwyczaj przez gimnazjalistow ktorzy sa utrzywani przez rodzicow... reszt a przez ludzi majacych pojecie o PRAWDZIWYM zyciu.
 
 
46. Dodane przez KIBIC w dniu 2013-04-23 21:45
za Bjerre Wstawic MIchelsena . a z tym torem to Glowna KOMiska co wymyslila tych komisarzy toro to pojebalo ichONI NISZA ZUZEL I GINEI TEN SPORT> DLUGO CHODZE NA ZUZLE ALE NIE PAMIETAM ABY SIE TAK KURZYLO JAK W NIEDZIELE PIERWWSZE $ WYSCIGI> 13 komisarzy zrobili a oni nawet nie umieja żadne z nich no może Z>P bylyl zuzlowiec zna się na torze a reszta to tylko kase brac nic więcej . ja mamm wielu znajomych co chodizmy razem na zuzell ale wiele lat w lesznie ale stwierdzamy jednoznacznei jak tak dalej bedize z tymi torami z sedzimay co przerywają bieg bez podstaw . to niestety odejdziemy . bo ONI psuja wszystko . i nie pisz ze zuzel bedize bo zabraknie 2 sponsorow Agromiksu i Fogo i po zuzlu będzie . a co do kasy to nie LEsnzo ale inne kluby rozpieszczają zuzlowcow Falubaz niech tylko kronopol się skończy to tak samo będzie wielki dolek. TOrun to samo NOVA TReding wielka firma. Gollob i jarek swoej wezma i skoncyz siek kasa pojda dalej . a zostaje tylko rzeszow gorzow się wyportkowal już. więcej gwiazd do składu neich biora to. a ci do góry to neich nei wymyslaja komisarzy tylko powiedzą zawodnik nei może zarobić wecej niż milin 900tysiecy i tyle. w ten sposób uratują zuzel .
 
 
47. Dodane przez Umiejący liczyć kibic obserwator w dniu 2013-04-23 21:48
Pan Prezes ma rację mówiąc, że nikt mu nie zagwarantuje, że po obniżeniu cen biletów zwiększy się frekwencja i, że to on, jako Prezes, odpowiada jeśli klub odnotuje stratę, i to swoim majątkiem, jak powiedział w Magazynie żużlowym. Ale gdyby na próbę, na jeden mecz, obniżył ceny biletów na przykład o 10 zł, to wtedy wszystko stałoby się jasne. Jeśli frekwencja by się zwiększyła, to wtedy nie musiałby się martwić o swój majątek. A gdyby frekwencja się nie zwiększyła to wtedy zamknąłby wszystkim gęby i nie byłoby już tematu niższych cen. A strata na jednym meczu 70.000 zł (obniżona cena każdego biletu o 10 zł przy frekwencji 7.000 osób) na pewno nie spowoduje utraty płynności finansowej klubu i pociągnięcia do odpowiedzialności Pana Prezesa. Ale do tego potrzeba transparentności wpływów z biletów i dobrej woli Pana Prezesa. Poza tym, jeśli Pan Prezes jest dobrym obserwatorem, to powinien zauważyć, że ilość kibiców jest prawie wprost proporcjonalna do wyniku. A kto odpowiada za wynik to Pan Prezes powinien odpowiedzieć sobie sam a nie zwalać wszystko na kibiców.
 
 
48. Dodane przez do Maria w dniu 2013-04-23 21:56
Słusznie, brak słów
 
 
49. Dodane przez xxx w dniu 2013-04-23 22:28
slyszalem ze pan prezes mial odejsc z uni wiec chyba nadszedl czas.
 
 
50. Dodane przez koza w dniu 2013-04-23 22:55
Co do słów Prezesa dotyczących Damiana powinny brzmieć tak ...Serce mi się kraję, jak widzę gdy Damian w jednym wyścigu przyjeżdża ostatni a potem znowu ostatni i znowu i znowu ... z całym szacunkiem do jego osoby ale nie jezdzi na żużlu od wczoraj a sezony że tak powiem dobre w jego wykonaniu można by policzyć na palcach jednej ręki więc pytam w czym tkwi problem ciekawe co by było gdy by zaczął robić po 12pkt w meczu i posypały się propozycje z innych klubów gdzie w tedy była by UNIA w oczach Damiana myślę że właśnie wtedy wszystkim tym którzy mają klapki na oczach oczy się otwarły gdy by ich wielki Damian tak bardzo związany z klubem ubrał plastron Falubazu np.
 
 
51. Dodane przez Fan leszczynskich Olimpijczykow i J.Kowalczyk w dniu 2013-04-23 23:00
Juz nawet na zuzlu dzisiaj decyduje głowa.W Unii jezdzili tylko z głową G.Hanckock,L.Adams i Jarek Hampel.
 
 
52. Dodane przez ja napiszę tak... w dniu 2013-04-23 23:54
chodziłem na żużel na prawdę bardzo długo.. skończyłem gdzieś w 2007 roku bo ceny biletów mi na to nie pozwalały już wtedy.. a szkoda... zresztą nie tylko mnie bo widać jaka jest frekwencja :( potwierdzam jak wcześniej... żużel pomalutku.. małymi kroczkami będzie w Lesznie upadać.. a szkoda bo promocja miasta była fantastyczna..
 
 
53. Dodane przez ben w dniu 2013-04-24 00:41
A może w pełni wykorzystać TELEBIM, myślę, że kibice z milą chęcią obejrzeli by na nim inne spotkania. Zjawili by się dwie godziny przed meczem lub zostali dłużej by obejrzeć inne mecze. To tylko propozycja. Bo tak kibic siedzi w domu i ogląda 2 mecze. Są jeszcze inne propozycje ale to klub musi je rozważyć.
 
 
54. Dodane przez KIBIC UNII! w dniu 2013-04-24 00:43
KIBICÓW JEST CORAZ MNIEJ BO ZWIEKSZA SIE BEZROBOCIE I TO JEST FAKT!! CHYBA LEPIEJ KUPIC SWOIM POCIECHA SPODNIE ITP... NIZ ISC NA MECZ A POTEM.... LEPIEJ NIE KONCZE... PANIE PREZESIE NIE KAZDY ZARABIA!!
 
 
55. Dodane przez KIBIC! w dniu 2013-04-24 00:49
BRAKUJE L. ADAMSA!!!
 
 
56. Dodane przez BaG w dniu 2013-04-24 00:54
Panie prezesie, a może testowo na jeden mecz obniżyć ceny biletów i sprawdzić frekwencję. Co ma pan do stracenia? to tylko jeden mecz. Proszę zerknąć na ceny biletów i frekwencje na innych stadionach. Okaże się za chwilę że więcej kibiców leszczynskich będzie na wyjazdowych stadionach niż na smoku. Dorzucą sobie walory turystyczne na wyjazd i okaże się że niedziela spędzona z żużlem poza Lesznem będzie ciekawsza i tańsza niż ta w rodzinnym mieście. Mocno nagłośnić obniżkę i obniżyć ceny biletów - ale nie o złotówkę tylko o 8-10 zł. Efekt finansowy murowany. w niedzielę na mecz przyszło ok 7000 i można założyć że każdy zostawił 38 zł. Musiało by przyjść o 1870 kibiców więcej by przy cenie 30 zł za bilet zostawić mniej więcej taką samą kwotę. A co się stanie jak przyjdzie 10000 kibiców lub więcej? Panie prezesie chyba lepszy wróbel w garści niż gołąb na dachu. Polecam pod rozwagę.
 
 
57. Dodane przez xyz w dniu 2013-04-24 01:09
to co usłyszałem w niedziele na stadionie to chyba jakiś żart jaką czelność Panie Dworakowski miał Pan żeby gadać takie bzdury!!! każdy będzie sobie chodził na też żużel jak będzie miał ochotę, wejście tam kosztuje i nie ma Pan prawa wypowiadać się w ten sposób , nażekać że nie ma ludzi. Zrób to Pan taniej albo za darmo to będzie znacznie więcej kibiców. To tak jak bym otwarł zespół w kierki i kazał ludziom chodzić i płacić mi 38zł od osoby to normalnie jaja!!! a co do stwierdzenia że kto da Panu gwarancje że jak będą tańsze bilety to ludzie przyjdą sorrryyyy ale to jest biznes!!!!! i należy to wliczyć w ryzyko!!! prowadzisz Pan firmę i tego nie wiesz??? to co może ja sobie zaraz założę firmę X i chce o Pana gwarancji że będę zarabiał 5000zł a jak nie to płać mi Panie odszkodowanie!!! no i wiadomo ceny w mojej firmie będą za usługi tak wysokie jak za mecz czyli to jest pewne że nie zarobie sporo kasy. Panie dworakowski co do marketingu i prowadzenia biznesu to musi się Pan sporo nauczyć. to że udało się Panu rozkręcić firmę Ag... to tylko jest zasługą tego że Polska weszła do uni Europejskiej i rolnicy mają dopłaty aaa i tego że w tamtych czasach gospodarka się dobrze rozwijała a teraz gdy jest kryzys to pan sobie w ogóle nie radzisz.
 
 
58. Dodane przez emigrant w dniu 2013-04-24 01:24
Panie Prezesie,karcić to Pan powinien swoich zawodników.Od kibiców trzymaj się Pan zdala,bo jak tak dalej Pan pójdzie to trybuny będą puste.HamburgerSV przegrał z Bayern Mynchen 9-2,zawodnicy i prezes przeprosili,zrezygno wali z premii A na mecz z Fortuna Dusseldorf bilety były po 10 euro,normalnie są po45euro.Kibiców było 57tysięcy.Gdyby on takie słowa skierował do kibiców co Pan to stadion byłby pusty.Kibiców trzeba szanować bo oni dają kase.Pokaz Pan ze kibice są naj a stadion będzie pełny,bilety po 15zł i zapros Pan przez radio rodziny na swietną zabawe na stadionie bo żużel jest piekny.Pytanie jaśli ludzie nie chodzą to dlaczego miasto ma wam pomóc,jak ludzie przyjdą to miasto ma obowiazek wam pomóc,bo miasto ma pieniądze mieszkanców.Pozdrawi am
 
 
59. Dodane przez janek w dniu 2013-04-24 01:25
co jest lepsze jeden kibic z biletem za 38 zyla czy dwóch z biletami po 30zyla, podobno mamy kryzys i każdy liczy kase ale niestety nikt sie nie liczy z KIBICAMI
 
 
60. Dodane przez wew w dniu 2013-04-24 01:53
żużel w Polsce wymiera. Ten sport jest za nudny, za bardzo piknikowy, bilety kosmicznie drogie, a zawodnicy dostają grubą kasę nie wiadomo za co... Nie rozumiem jak miasto może jeszcze do tego dokładać. Lepiej tą kasę przeznaczyć na zoo albo schronisko dla zwierząt.
 
 
61. Dodane przez Rita.K w dniu 2013-04-24 03:48
Myślę, że w wypowiedzi p. Dworakowskiego jest wiele prawdy. Niestety, w świecie kapitalizmu wszystko rozchodzi się o pieniądze. Większe miasta wygryzają mniejsze aglomeracje. Sport kosztuje, tak samo jak rozrywka, kultura, sztuka. Ale panowie... (kieruję się do Was, bo w większości przybywacie na stadion) nasuwa mi się kilka refleksji. Pretensje o ceny biletów do prezesa są. Rewelacyjną drużynę chcielibyście oglądać za 10-20zł. Żużel w Lesznie jest pewną tradycją, symbolem, rytuałem, zainteresowaniem. Nigdy nie żałowałam na to pieniędzy, nawet jeśli musiałam zrezygnować z innych przyjemności. Być może brakuje Państwu pasji? Sądzę, iż jak wielu z Was przeanalizuje gospodarowanie własnym budżetem, to nikt nie żałuje ciężko zarobionych funduszy na alkohol, papierosy, imprezy. Nie twierdzę, że należy z nich całkowicie rezygnować, bo niestety ludzie są za słabymi jednostkami, aby oprzeć się pokusie uzależnienia, ale ustalmy priorytety. Wybierzmy, co jest dla nas lepsze: kilka używek, czy przyjemność w postaci oglądania widowiska sportowego w towarzystwie kilku tysięcy Leszczynian, uczestnictwo w wydarzeniu sportowym będącym symbolem regionu leszczyńskiego? Dokonajmy wyborów i konsekwentnie cieszmy się tym, co dla nas ważniejsze :) P.S. Kwestię biletu rodzinnego uważam za zasadną i wartą rozpatrzenia :)
 
 
62. Dodane przez BALIŚ w dniu 2013-04-24 10:12
TYLKO UNIA I PAN DWORAKOWSKI!
Powiększ dołączone zdjęcia:
 
 
63. Dodane przez do 61 w dniu 2013-04-24 10:20
Wolę wypić skrzynię piwa niż iść na Twój żużel chłopie.
 
 
64. Dodane przez do kom. 61 w dniu 2013-04-24 11:44
Bardzo trafny komentarz w samo sedno sprawy.Takich przypadkow znam bardzo wiele/chodzi o uzywki/.Sknerostwo leszczyniakow nie zna granic bo wola flaszke obalic a nie przyjść na zawody zuzlowe a po meczu powiedzieć synowi weź no cos tam napisz na JOZEFA bo wiesz synu ja tam nie umiem klikac na ty komputerze.Co do biletu rodzinnego popieram ta kwestie ale pilniejsza sprawa jest zaszczepienie tego sportu u dzieciakow do końca podstawówki czyli do 13 roku zycia,bo tu powinno się wchodzić za program na który zawsze synowi dam te 5 zl a nie stać mnie na to żeby placic 26 zl młodzieńcowi którego zuzel jeszcze za bardzo nie interesuje a chce sobie po prostu tylko być z kolegami na stadionie i szwendać się po koronie.Mysle jednak ,ze z tych szwendających się po stadionie za 5 zl przynajmniej 3 z 10-ciu zostanie prawdziwymi kibicami i zaczynając szkole srednia zaplaca za bilet ulgowy 20 zl a później 38 i nie będą wypisywać w sieci ze bilety za drogie.Ja sam kiedy byłem nastolatkiem umiałem wybrać miedzy piwem, winem czy flaszka czy papierosami. WYBRALEM SPEEDWAY-TYLKO.Moi koledzy którzy wybrali to pierwsze nie chodza dzisiaj na zuzel no może na wybrane mecze i najlepiej żeby był pelen stadion bo wtedy jest fajnie.Ale nie daj Boze ze przegramy mecz to wtedy wraca temat weź no synu napisz cos tam na tym komputerze. To tyle w tym temacie.Mysle,ze nie zawiedziecie mnie 5 maja na BYDGOSZCZY chociaż wcześniej mamy 2 ciężkie mecze i czasami możemy nie zdobyc w nich pkt.i wierzcie mi ,ze nasza druzyna i kazda inna nie przegrywa specjalnie a wy PSEUDO KIBICE PISMAKI specjalnie na zlosc waszej druzynie będziecie pic flaszke przed telewizorem.TO TYLE.Jak dostane weny to jeszcze cos napisze.
 
 
65. Dodane przez umciaumcia w dniu 2013-04-24 11:54
" Pan Prezes jako stary biznesmen powinien wiedzieć że frekwencję napędzają gwiazdy. Trzeba wyłożyć kasę na gwiazdę to i ludzie przyjdą co w sumie zwróci się z nawiązką. Niestety ale teraz nie ma nikogo pokroju Kołodzieja czy Hampela. Przychodzić i jednocześnie wydać sporo kasy aby móc pooglądać juniorów lub cienkich Skandynawów nie jest niczym specjalnie ekscytującym. Trzeba w inny sposób zachęcić ludzi a nie prawić im reprymendy i robić fochy. "
 
 
66. Dodane przez STAŁY KIBIC BALLEGO w dniu 2013-04-24 14:00
wolimmmmy jednego dworakowskiego niż tysiąc sokołowskich!''JÓZIN Z BAGIEN NAS(UNIE LESZNO) WYCIĄGNĄŁ''
 
 
67. Dodane przez Maria w dniu 2013-04-24 16:47
Rita K. większego klakierstwa słownego nie czytałam! Pobiłaś wszystkich! .."oprzeć się pokusie uzależnienia"?! rozum ci babo odebrało bo to nie o używki chodzi a co do gara włożyć! to jest kwestia wyboru właśnie ! - 1kg roladek z wołowinki czy bilecik dla tatusia?! A reszta rodzinki też by chciała na mecz iść! Tacy jak ty i twój idol nigdy nie zrozumieją, że ludzie już do tego poziomu zostali sprowadzeni, że muszą wybierać - rozrywka na stadionie czywsad do gara! A z drugiej strony dla kogo to piwo pod parasolami koło stadionu i dlaczego tak drogie, a szaszłyki dla kogo?!przejść i tylko popatrzeć ale cieszyć się biletem?! Jeszcze 5 lat temu pensje były takie, że stać ludzi było i na bilet , i na catering a kto tak dziadosko ludziom płaci jak nie nasi nie nażarci nigdy pracodawcy! On swoje musi mieć ale kosztem nas okrojonych na pensji czy premiach! To co jest z frekwencją, to efekt ich "pracy własnej" nad nami - po kieszeni każdemu w szpitalu, o 6% mniej, bez względu na wysokość pensji! Zwyczajny człowiek ma sobie czegoś odmawiać ? a dlaczego oni sobie niczego nie odmawiają, by nam dać sensowne podwyżki!A pijają tylko "wiskacze" , bo ich stać a ja mam sobie piwa odmówić?! i znowu poprzez naszą frekwencję chcą sobie kabzy napakować - tania siła robocza na zupełnym odwyku ale z biletem! Śmieszna jesteś!Hampel sobie odmówił - trzech sponsorów po 250 tys. zł Agromiks, Polkoper i Duda / za Sport Speedway Nr 1/. Wolał iść na zielonogórski kontrakt jak być tutaj!przy takiej mowie jak w niedzxielę kibice musieli wysłuchać jest to dostateczne wytłumaczenie jego decyzji.
 
 
68. Dodane przez as w dniu 2013-04-24 19:21
do poki jezdzil Leigh Adams to wszystko sie trzymalo
 
 
69. Dodane przez WYborca w dniu 2013-04-24 19:30
Jak prezes zniży ceny biletów to przyjdę z całą rodzinką. Ale przy takich cenach niech zapomni.
 
 
70. Dodane przez F. w dniu 2013-04-25 00:27
Chciałbym przypomnieć, że najbardziej utytułowany klub w Polsce już nie istnieje, teraz jest jakieś Fogo. A na mecze nie chodzi już Leszno, lecz garstka ludzi z okolicznych miejscowości.
 
 
71. Dodane przez kibic w dniu 2013-04-25 00:29
Cała ta dyskusja i rady kibiców ma w sobie jakiś cel. Ludzie reagują i dobrze bo uważają, że klub idzie na dno. Trzeba innych decyzji i to szybko. Do zrobienia jest dużo aby więcej kibiców przyciągnąć. Jeżeli Prezes tego nie chce zrozumieć kibice powinni wziąć sprawy w swoje ręce i najbliższy mecz w Lesznie zbojkotować. Innego wyjścia nie ma!
 
 
72. Dodane przez pejotl w dniu 2013-04-25 01:53
To co powiedział Prezes na stadionie to strzał w nogę. W radiu postrzelił się po raz drugi... Kilka komentarzy bardzo ciekawych i trafnych. Inne jak to w Lesznie... krytykanctwo, narzekanie i nic więcej. Najlepiej gdyby stadion im do domu przyniesli i jeszcze dopłacili. Uważam, ze w sedno trafia kom. nr 64. Chodzi o propagowanie żużla (kibicowania) wśród najmłodszych. To wstyd aby 11 czy 12-latek musiał płacić 20 kilka złotych za obejrzenie zawodów na stadionie. Zakładając, że przyjdzie z rodzicem to jest już 60 zł.Bilety rodzinne czy w ogóle jakieś pakiety to potrzeba chwili. Fajny ten pomysł z puszczaniem transmisji innych spotkań na telebimie przed meczem, ale nie wiem na ile możliwy do zrealizowania przy obecnych umowach pomiędzy TV a Ekstraligą... grunt, że pomysły sa, byle góra chciała się nad nimi pochylić, a nie tylko narzekać jak większośc leszczyńskich tzw. kibiców
 
 
73. Dodane przez Artur w dniu 2013-04-25 22:02
Krzesełka proszę umyć Panie Prezesie to zaproszę sąsiadów na żużel !!
 
 
74. Dodane przez kibic w dniu 2013-04-26 22:10
Wszystko fajnie pięknie panie prezesie tylko zapomniał pan o tych którzy brzy byli na stadion ja bedąc na tym meczu wolał bym usłyszeć wyrazy szacunku za to że jestem na meczu z całą rodziną przy tak wysokich cenach biletów(a nie zarabiam kokosów)a nie że boli go to że jeszcze tyle wolnych miejsc pozostało.cisnienie pan ładnie podniósł normalnie EKSTRALIGA
 
 
75. Dodane przez jonas w dniu 2013-04-27 12:50
Józek nie daruję ci tej nocy .......
 


Najbliższe wydarzenia

Wideo

26.11.2024
Extreme/Lotnicze
11.11.2024 Start XXXI Biegu Niepodległości w Górze
Sport/Biegi
11.11.2024 Start XII Rydzyńskiego Biegu Niepodległości
Sport/Biegi
10.11.2024 Balonowy lot z okazji Święta Niepodległości
Extreme/Lotnicze

Tabele wyników

Terminarze spotkań

Kontakt z redakcją | Polityka prywatności | Regulamin korzystania z serwisu
loga01.png loga02.png loga02.png loga04.png loga05.png loga06.png